جدایی پیروانی از زردپوشان آبادانی

خورنا: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان از جدایی توافقی غلامحسین پیروانی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.

علیرضا خلیلی‌نیا عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: سرمربی شیرازی تیم فوتبال نفت آبادان دقایقی پیش با انجام توافق با مدیریت باشگاه صنعت نفت از این مجموعه جدا شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: پیروانی مربی ارزشی و با اخلاقی است ولی به دلیل فراهم نبودن شرایط همکاری دو طرفه بین باشگاه صنعت نفت و این مربی، ترجیح دادیم به گزینه‌های دیگر برای هدایت صنعت نفت فکر کنیم.
سخنگوی باشگاه نفت آبادان افزود: سعی می‌کنیم تا پیش ار دیدار دو تیم نفت آبادان و نفت تهران وضعیت سرمربی تیم صنعت نفت را در ادامه راه مشخص کنیم.
خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: چند گزینه داخلی و خارجی جدید را برای هدایت تیم صنعت نفت در نظر داریم که با توجه مشاوره‌ای که با کمیته فنی باشگاه انجام می‌دهیم مربی بعدی را معرفی می‌کنیم.
وی از جدایی مربی بدنساز پیشین مجموعه صنعت نفت خبر داد و تصریح کرد: زارع نیز به همراه پیروانی از تیم ما جدا شده و ویلیام مارکوزی از این به بعد به عنوان بدنساز در کنارتیم فعالیت می‌کند.
مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: تا انتخاب سرمربی جدید، مجتبی مرتضوی؛ کمک سرمربی پیشین به عنوان هدایت‌کننده تیم تا قبل از انتخاب نفر جدید فعالیت می‌کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۴ و۳۰ دقیقه روز دوشنبه جاری در چارچوب جام حذفی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.