نماینده مجلس خبر داد: آغاز توزیع سکه‌های انتخاباتی

خورنا: حجت الاسلام حسن نوروزی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی به اعتدال گفت: جریان انحراف که در دل دولت شکل گرفته و فعالیت می‌کند، اهداف مزورانه خود را به عناوین مختلف دنبال می‌کند و سعی در بر هم زدن روابط قوای کشور دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: جریان انحرافی برای رسیدن به مقاصد و اهداف خود حتی از همسو شدن با منافقین، توده‌ای‌ها و آشوب‌طلبان حوادث پس از انتخابات ابایی ندارد و حتی گاهی با دشمنان غربی ایران، هم‌کاسه و هم‌پیاله می‌شود.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: این گروه با پول‌های باد‌آورده می‌خواهد مجلس بعدی را در اختیار بگیرد و توزیع سکه‌ها، اطعام، احسان و خرج‌های عجیبی هم اکنون در برخی نقاط کشور توسط این گروه راه افتاده و اگر نظام دقت نکند، بیش از این خواهد شد.

وی به هشدارهای اخیر دبیر شورای نگهبان در این خصوص اشاره کرد و گفت: مطالب آقای جنتی در باره جریان انحرافی مطالبی نبوده که ایشان از روی حدس و گمان زده باشد و ریشه در مستنداتی دارد که در اختیار مسئولان کشور است؛ باید دلسوزان نظام زودتر برای این مساله تدبیر کنند.

نوروزی تصریح کرد: جریان انحرافی از بودجه‌های قسمت‌های مختلف دولت که مصوب مجلس نیست و برخی جاها مانند مناطق آزاد که دیوان محاسبات روی آن نظارتی ندارد و بودجه آنها تنها زیر نظر رییس‌جمهور است؛ در حال سواستفاده‌های کلان است.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد اعتماد زیادی به این جریان دارد و وفاداری بیش از حد ایشان به این جریان‌، اشتباه مسلم وی است و کشور را دچار مشکلات بیشتری خواهد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *