هفته چهاردهم لیگ برتر؛ استقلال ‌۳ – شاهین بوشهر ‌۲

خورنا: تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به یک پیروزی شیرین مقابل شاهین بوشهر دست یافت.

در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (پنج‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شاهین بوشهر بود که این دیدار جذاب ودیدنی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

در این بازی مجتبی جباری باز هم ستاره تیمش بود و توانست هرسه گل تیمش را (۴۶، ۵۳ و ۹۴) وارد دروازه شاهین بکند تا شاگردان پرویز مظلومی صدرنشینی خود در جدول را استحکام بخشند.

پس از آن که استقلال با دو گل از شاهین پیش افتاد، فیروز کریمی که انگیزه‌های زیادی از قرار گرفتن مقابل تیم سابقش داشت حتی پس از خوردن دو گل هم امیدهایش را از دست نداد و پیش از آن که دقیقه ۶۰ بازی به اتمام برسد هر سه تعویضش را برای تغییر روند بازی انجام داد.
شاهینی‌ها با وجود این‌که خیلی خود را برای به تساوی کشاندن نتیجه به آب و آتش نمی‌زدند با آرامش به دروازه مهدی رحمتی نزدیک می‌شدند و توانستند نخستین گل خود را روی شوت زیبای مسعود نظرزاده(۶۴) به ثمر برسانند.

شاهینی‌ها که در دقایق پایانی چیزی برای از دست دادن نداشتند این بار برای زدن گل تساوی یکپارچه جمله شدند و بوسیله لک چیرا(۸۸) گل تساوی را به ثمر برسانند تا نیمکت این تیم و اندک هواداران بوشهری حاضر در ورزشگاه غرق در شادی شوند.

اما این پایان کار نبود و مجتبی جباری در ادامه روزهای درخشانش سومین گل استقلال را هم به ثمر رساند تا صدرنشین لیگ با ۳ امتیاز این بازی خود را از دیگر تیم‌های بالانشین جدا کند. استقلالی‌ها با ۳۰ امتیاز و ۳ امتیاز بالاتر از نفت و صبا بار دیگر به صدر جدول تکیه زدند.
شاهین نیز ۱۸ امتیازی ماند و در رده دهم قرار گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *