کسب ۲۴۰ رتبه برتر توسط دانش‌آموزان بهبهانی

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان گفت: دانش‎آموزان بهبهانی در سال تحصیلی گذشته، ۲۴۳ رتبه برتر در منطقه، استان و کشور کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، علی فاکر ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان دانش‎آموزی بهبهان که در تالار معلم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دانش‎آموزی را که حتی یک نمره رشد کرده باید تشویق کرد زیرا تشویق در پیشرفت بیشتر بسیار موثر است.
وی افزود: در حال حاضر اکثر مدارس بهبهان، جشن نخبگان را برای دانش‎آموزان بهبهانی برگزار می‎کنند که این موضوع باعث پیشرفت فراوان علمی این دانش‎آموزان شده است.
فاکر حضور در شهر نخبگان را برای خود افتخار دانست و تصریح کرد: با تلاش خوب همکاران ما، دانش‌آموزان و والدین آنها، جایگاهی را سطح خوزستان و حتی کشور بدست آورده‎ایم که افتخار بسیار بزرگی است که به سادگی نیز قابل دستیابی نبوده است.
وی با بیان اینکه قلب دبیران بهبهان برای درس و علم می‎تپد خاطرنشان کرد: ما هرگاه با مسئولان استان نیز در مدارس سطح شهر حضور داریم، معلمان و آموزگاران ما تنها به بیان مشکلات درسی و علمی دانش‎آموزان پرداخته و تا به امروز از مشکلات شخصی خود صحبتی نکرده اند و این موضوع دلیل محکمی بر تپش قلب این افراد برای علم و پیشرفت علمی کشور است.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان در ادامه از کسب ۲۴۳ رتبه برتر دانش‎آموزان این شهرستان در سطح منطقه، خوزستان و کشور خبر داد و گفت: شهرستان بهبهان در سال تحصیلی ۹۰-۸۹ توانست ۴ رتبه برتر کشوری، ۲۱ رتبه برتر استانی و ۴ رتبه برتر منطقه‌ای در مقطع ابتدایی، ۳۸ رتبه برتر استانی و ۱۵ رتبه برتر منطقه ای در مقطع راهنمایی و ۳ رتبه برتر کشوری، ۱۱۷ رتبه برتر استانی و ۴۱ رتبه منطقه ای در مقطع متوسطه و فنی و حرفه ای کسب کرده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ما ۹ طرح کشوری داشته‌ایم که در بهبهان و خوزستان بی‌نظیر است.
فاکر تصریح کرد: سه‎تن از دانش‎آموزان دبیرستان شاهد باقرالعلوم(ع) بهبهان نیز توانستند در پرافتخارترین جشنواره علمی کشور، یعنی جشنواره خوارزمی رتبه برتر سوم در رشته نانوفناوری را کسب کنند که موجب سربلندی بهبهان شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان در پایان اظهار داشت: امیدواریم این نشست ها ادامه پیدا کرده و روز به روز شاهد شکوفایی استعدادهای دانش‎آموزان بهبهانی و درخشش آنها در استان، کشور و جهان باشیم.