رسالت: اصلاح­طلبان رقیب اصلی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس هستند

خورنا: روزنامه رسالت در سرمقاله خود با عنوان «پایگاه اجتماعی اصول‌گرایان» نوشت: اصرار بر دو دوستگی اصول‌گرایان و حتی استقبال از تکثر سیاسی در این جریان با چه هدفی صورت می‌پذیرد و کسانی که این موضوع را هدایت می‌کنند چه رویایی در سر دارند؟

*سه جریان عمده از چندپارگی اصول‌گرایان استقبال می‌‌کنند: ۱- ائتلاف جریان اصلاح‌طلب و کارگزاران ۲- گروه انحرافی ۳- اپوزیسیون و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی

*ائتلاف جریان اصلاح‌طلب و کارگزاران که فعالیت‌های انتخاباتی خود را به شکل چراغ خاموش آغاز کرده است به عنوان رقیب اصلی اصول‌گرایان، با علم به یکپارچگی پایگاه اجتماعی اصول‌گرایان طبیعی است که از شکسته‌شدن رای نامزدهای اصول‌گرا به خصوص در شهرهای بزرگ استقبال کنند. این جریان به همین منظور تلاش می کند بدون تابلو مشخص وارد عرصه شود و تا آخرین لحظه با طرح فریب شرط گذاری و یا تحریم انتخابات، آمدن یا نیامدن خود را در هاله ای از ابهام قرار می دهد. چرا که آنها معتقدند حضور شناسنامه دار و چراغ روشنشان منجر به انسجام جریان اصولگرا می شود. دوم خردادی ها رویای فتح جنگی را در سر می پرورانند که رقیب آنها پیش از رسیدنشان از درون چند تکه شده باشد و منازعات درون گروهی رمقی برای ادامه رقابت برای وی باقی نگذارده باشد.

*گروه انحرافی نیز اگر چه وزن چندانی در انتخابات آینده مجلس نداشته و حاضر است حتی با گروه‌های اصلاح‌طلب علیه اصول‌گرایان متحد شود، بدیهی است برای اثبات این حرف که رای دولت فعلی متعلق به این جریان است و ربطی به اصول‌گرایان ندارد از شکسته‌شدن رای جریان اصول‌گرا و دامن زدن به اختلافات جبهه متحد و جبهه پایداری ابایی ندارد.