نمایشگاه عفاف و حجاب در بهبهان برپا شد

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: به‌ مناسبت هفته بسیج، نمایشگاهی با عنوان حجاب و عفاف از امروز در شهرستان بهبهان برای بازدید علاقه‌مندان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمدطلا مظلومی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب که به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شده اظهار داشت: با تهاجم فرهنگی دشمن، شاهد ناهنجاری‎هایی در سطح جامعه هستیم که همه از ضعف در حجاب و عفاف است.
وی افزود: چنانچه به این موضوع به درستی پرداخته شود، قطعاً شاهد تأثیرات مثبت آن بر جامعه و رفع ناهنجاری‎های آن خواهیم بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان تصریح کرد: به همین دلیل ناحیه مقاومت بسیج بهبهان به منظور توجه بیشتر به موضوع مهم عفاف و حجاب اقدام به برگزاری نمایشگاهی به همین مضمون به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان کرده است.
وی در ادامه در خصوص این نمایشگاه عنوان کرد: در کنار نمایش چندین عکس در خصوص عفاف و حجاب، گفت‌وگوی دو نفره‎ای نیز در این نمایشگاه اجرا شده و در آن به بررسی این موضوع در جامعه پرداخته می‎شود.
مظلومی افزود: این نمایشگاه از امروز و به مدت یک هفته در نگارخانه میرزاشوقی بهبهان دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند صبح‎ها از ساعت ۹ تا اذان ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب از این نمایشگاه دیدن کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه استقبال مردم از این نمایشگاه مطلوب باشد، برای ساعت‎های پس از اذان ظهر و اذان مغرب نیز برنامه‎ریزی خواهیم کرد تا علاقمندان بیشتری بتوانند از نمایشگاه عفاف و حجاب بهره‎مند شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *