آغاز جست‌وجوی هوایی/شمار قربانیان سیل بهبهان به ۱۱ تن رسید

خورنا: فرماندار بهبهان از افزایش شمار قربانیان سیل محور بهبهان-رامهرمز به ۱۱ نفر خبر داد و گفت: عملیات جست‌و‌جوی هوایی برای یافتن مفقودان سیلاب اخیر از صبح امروز آغاز شد.

فرهاد باذلی محبوب دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص آخرین کشفیات در منطقه سیل زده اظهار داشت: دقایقی پیش یک جسد دیگر نیز در منطقه کشف و به سردخانه بهبهان منتقل شد که به این ترتیب شمار قربانیان به ۱۱ تن رسیده است.
وی تصریح کرد: دو بالگرد از جمعیت هلال احمر و مناطق نفت خیز جنوب از امروز در اختیار ما بوده و در حال جست و جوی هوایی در منطقه برای یافتن مفقودان و حادثه دیدگان احتمالی هستند.
باذلی محبوب خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور رسمی تنها یک نفر مفقود اعلام شده که جستجو برای یافتن این شخص و اشخاص احتمالی دیگر به طور زمینی و هوایی ادامه دارد.
فرماندار بهبهان در خصوص میزان خسارات این سیل به این شهرستان گفت: این حادثه ناگوار بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف بهبهان وارد کرده که درحال آماده کردن و ارسال گزارش‌های خسارت به وزارت کشور هستیم.
وی افزود: ماموران نیروی انتظامی نیز مالکین خودروهای منتقل شده به پارکینگ‌های بهبهان را شناسایی و نسبت به تحویل خودروها به آن ها اقدامات لازم را انجام داده اند.
باذلی محبوب در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش همه دستگاه ها در کوتاه‌ترین زمان شرایط بحرانی را کنترل و پشت سر گذاشته و اکنون خطر خاصی منطقه را تهدید نمی‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *