عوارض خدمات شهری در شادگان تغییر نمی کند

خورنا: شهردار شادگان گفت: عوارض خدمات شهری شادگان در سال جاری تغییر نمی‌کند.

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: عوارض و بهای خدمات شهری شادگان در سال ۹۰ افزایش چندانی ندارد.
وی افزود: این تصمیم در راستای ارائه خدمات به مردم و شهروندان شادگانی اتخاذ شده است.
شهردار شادگان تصریح کرد: شهروندان این شهرستان با پرداخت به‌موقع عوارضشان همواره کمک بزرگی در راستای تلاش شهرداری برای ارائه خدمات به مردم انجام خواهند داد.
وی اضافه کرد: پرداخت به‌موقع عوارض از سوی مردم، امکان برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از سوی شهرداری‌ها فراهم می‌کند.
بنی‌نعیم ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان با تعامل و همکاری دوجانبه همواره در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تلاش کرده و در این زمینه از هیچ امری فروگذار نخواهند بود.
وی گفت: همچنین برنامه‌ها و تمهیدات مختلفی در زمینه عمران و آبادانی منطقه اندیشیده شده که در سال جاری به اجرا گذاشته می‌شود.
شهردار شادگان در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان شادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس پشتیبان شهرهای خرمشهر و آبادان بوده است، افزود: با توجه به مهاجرپذیر بودن این منطقه هیچگونه اعتبارات عمرانی به شهرداری شادگان و همچنین برای بازسازی مناطق جنگ‌زده به این شهر اختصاص نیافته است.
وی ادامه داد: کمبود درآمد، نبود نقدینگی، کاهش ساخت‌وساز و نبود هیچ‌گونه کارخانه و شرکت صنعتی از جمله مشکلات در پیش‌روی مردم شادگان و شهرداری است.
وی افزود: شادگان ۵۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است که ۲۵ درصد این جمعیت بیکار هستند.
بنی‌نعیم در پایان گفت: شادگان تنها چند کارخانه بسته‌بندی خرما دارد که بنا بر مصوبه دولت از پرداخت هرگونه عوارض معاف شده‌اند و دولت نیز هیچگونه یارانه‌ای بابت فعالیت این کارخانه‌ها به شهرداری شادگان نمی‌دهد.