بیمارستان هندیجان همچنان بلااستفاده است

خورنا: فرماندار هندیجان بر توجه دانشگاه علوم پزشکی خوزستان به بیمارستان ۳۲ تختخوابه در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای اداری هندیجان که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود دستور استاندار خوزستان مبنی بر افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابه این شهرستان، این بیمارستان پس از گذشت هشت ماه هنوز بلااستفاده مانده و هیچ خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان ارائه نمی‌دهد.
وی با انتقاد از عملکرد نامطلوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان به وضعیت درمانی در بیمارستان این شهرستان افزود: مردم این شهرستان از فقر درمانی رنج می‌برند اما تاکنون در این زمینه برای آنها هیچ راه‌حلی اندیشیده نشده است.
فرماندار هندیجان با بیان اینکه شاهد بروز مشکلات فراوانی در راستای نحوه خدمت‌رسانی و ارائه سرویس‌های درمانی به شهروندان هستیم، خاطرنشان کرد: مدیریت این دانشگاه موجب بروز یک رکود بی‌سابقه در ارائه خدمات پزشکی نامطلوب در سطح شهرستان شده که به تبع آن موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: تاکنون هیچ یک از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان برای حل مشکلات بیمارستان هندیجان به این منطقه نیامده و هیچ‌گونه سرکشی و نظارتی بر این بیمارستان انجام نگرفته است.
فرج‌الهی گفت: درست در زمانی که دولت و مجلس از همه ظرفیت خود در راستای افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات همگانی مناسب‌تر به مردم استفاده می‌کند، نحوه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان بزرگترین چالش خدماتی را به خود اختصاص داده است.
وی ضمن اشاره به ذکر مهمترین چالش‌های در پیش‌روی شهرستان در بخش اجرای طرح پزشک خانواده پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین چالش پیش‌روی ما عدم‌اجرای مطلوب طرح پزشک خانواده و ناکافی بودن کادر متخصص مورد نیاز در مراکز بیمارستانی و خدمات درمانی شهری و روستایی به‌ویژه اجرائی کردن بیمارستان ۳۲ تخت‌ خوابه است.
فرماندار هندیجان با اشاره به اهمیت شهرستان هندیجان افزود: هندیجان در سال‌های دفاع مقدس با رشادت و دلیری هر چه تمام جنگید و شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب و نظام کرد.
وی در پایان گفت: ما درصدد هستیم تا هرچه سریعتر مشکلات مذکور را برطرف کنیم و به خواسته‌های بهداشتی و درمانی مردم هندیجان احترام بگذاریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *