صنعت نفت آبادان به مصاف شهرداری تبریز می‌رود

خورنا: صنعت نفت آبادان در اوج بی‌خبری رسانه‌ها از این باشگاه به‌دلیل ممنوع المصاحبه شدن بازکنان و کادر فنی عصر امروز به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان؛ از پایانی‌ترین و البته تنهاترین پیروزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ۹۹ روز گذشته و هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، آخرین بار در روز بیست و پنجم مرداد ماه در مصاف با تیم فوتبال بحران‌زده مس کرمان به پیروزی دست یافته و بعد از این دیدار صبای قم، شاهین بوشهر، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان، تیم‌هایی بودند  که از ورزشگاه تختی آبادانی با دست پر خارج شدند.
مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان که در چند هفته اخیر با ممنوع‌المصاحبه کردن بازیکنان، کادر فنی و مدیریت مجموعه، حصار خبری ایجاد کرده و ارتباط با رسانه را به طور کل قطع کرده و تنها مرجع اطلاع‌رسانی را وب‌سایت باشگاه معرفی کرده‌اند در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر دست به کار بزرگی زده و ذوب آهن را در اصفهان با نتیجه سه بر یک شکست دادند.
نماینده آبادان در لیگ برتر که به دنبال کسب دومین پیروزی خانگی خود در چارچوب مسابقات لیگ بوده امیدوار است که با عبور از سد شهرداری تبریز، بار دیگر غلامحسین پیروانی؛ سرمربی تیم خود را با سکونشینان ورزشگاه تختی آبادان آشتی دهد.
زردپوشان خوزستانی که روح‌الله عرب؛ مهاجم نخست خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا انتهای فصل مسابقات لیگ برتر از دست دادند حالا تنها امید خود را برای گلزنی در مسابقه مقابل شهرداری تبریز در ساق و سر فونیکه‌سی؛ مهاجم مالیایی خود دنبال می‌کنند، اتفاقی که آبادانی‌ها در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور بی‌صبرانه در انتظار محقق شدن آن هستند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه، دوم آذر ماه در ورزشگاه تختی این شهرستان میزبان شهرداری تبریز است.
نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال ایران در هفته سیزدهم رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود، ذوب‌آهن اصفهان گذشت.