رابعه اسکویی: مردم ما الان غم نان دارند

خورنا: یک بازیگر تلویزیون و سینما گفت، مردم ما الان غم نان دارند به خاطر همین حوصله دیدن فیلم‌های فرهنگی و اجتماعی را ندارند و اگر قراراست که پولی بدهند و بیایند سینما ترجیح می‌دهند فیلمی باشد که کمی سبب خنداند نشان شود.

رابعه اسکویی در گفت‌وگو با همراهان نیوز با اشاره به پایین بودن رقم فروش فیلم‌ها افزود: درحال حاضر فیلم خوب نیست که فروش مطلوب داشته باشد و درسال ما فقط یک یا دو تا فیلم خوب داریم.

وی تصریح کرد: مردم ما الان غم نان دارند به خاطر همین حوصله دیدن فیلم های فرهنگی و اجتماعی را ندارند و اگر قرار است که پولی بدهند و بیایند سینما ترجیح می دهند فیلمی باشد که کمی سبب خنداندنشان شود.

اسکویی اضافه کرد: متاسفانه سطح فیلم‌ها از نظر کمی و کیفی آنقدر پایین است که یعنی سطح فیلمی که انتخاب می‌کنند چیزی ندارد، مردم دو تا فیلم انتخاب و نگاه می‌کنند و می‌خندند و هیچ چیز دیگراز فیلم یادشان نمی‌ماند؛ یعنی سطح کیفی فیلم‌های ما پایین است.

وی با بیان اینکه فیلمنامه‌ها ضعیف هستند گفت: ما دچار مشکل فیلمنامه هستیم، کارگردانان خوبی داریم در سینما و تلویزیون ایران اما فیلمنامه خوب نداریم چون کار سینما کارگروهی است و باید همه چیز دست به دست بدهد تا یک فیلم خوب از کار دربیاد و همه چیز در کنار همدیگر ساخته بشود مثل فوتبال یا والیبال که اگر سه نفر هم خوب بازی کنند چون بقیه خوب بازی نمی کنند کار خوب پیش نمی‌رود.

اسکویی درخصوص آخرین کارخود بیان داشت: کاری که الان دارم بازی می‌کنم یک سریال درشه رلرستان است که گفته شده از شبکه دوپخش می‌شود.