غرق شدن ۷ فروند قایق صیادی در هندیجان

خورنا: فرماندار هندیجان از غرق شدن هفت فروند قایق صیادی در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: بر اثر بارندگی و باد شدید هفت فروند قایق صیادی که در کنار اسکله پهلو گرفته بودند باهم برخورد کرده و غرق شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: این اتفاق در اسکله بحرکان در سواحل شمال غرب خلیج‌فارس رخ داد.
فرماندار هندیجان در رابطه با حادثه اخیر بارندگی در این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: ‌در اثر غرق شدن این شناورها، هیچگونه خسارت جانی بر کسی وارد نشده است.
فرماندار هندیجان گفت: باد و باران شدید در این شهرستان علاوه بر غرق شدن قایق‌ها موجب گرفتگی معابر نیز شده که این مسئله موجب ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان شده است.
وی در ادامه افزود: با افزایش دما و تبخیر آب این رطوبت به لایه‌های بالایی جو منتقل و در نتیجه تحت تاثیر نیروهای گریز از مرکز وزش باد شدید ایجاد می‌شود.
فرج‌اللهی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در راستای جلوگیری حوادث ناگوار تصریح کرد: در جزایر و شهرهای ساحلی ایران تمهیدات لازم از سوی مراجع ذی‌ربط برای جلوگیری از خسارات اندیشیده شده و مردم بسیاری از مناطق در معرض خطر نیز به نقاط امن منتقل شده‌اند.
وی با اشاره به بارندگی‌های دو روز اخیر و آبگرفتگی معابر هشدار داد و گفت: احتمال طغیان دریای خلیج‌فارس زیاد است و باید مردم آماده و هوشیار باشند.
فرماندار هندیجان با اشاره به حادثه هفته گذشته در این شهرستان تصریح کرد: هفته گذشته نیز شاهد این گونه حوادث بودیم و متاسفانه بارش باران شدید و وزش باد موجب برخورد دو قایق شد و دو نفر از سرنشینان که یکی از آن‌ها در دم جان باخت و دیگری بعد از چهار روز بستری شدن در حالت کما جان خود را از دست داد.
فرج‌اللهی در پایان ضمن تسلیت به خانواده‌های حادثه دیدگان اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد بروز این‌گونه اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *