برگزاری نمایشگاه پاییزه در آبادان

به گزارش خورنا به نقل از فارس، احمد زندی اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و برای کنترل بازار و تنظیم قیمت‌ها نمایشگاه پاییزه از ۲۰ شهریورماه در این شهر، جنب سینما نفت برپا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه با ۱۰۰ غرفه و عرضه لوازم تحریر، پوشاک و خشکبار برای رفاه حال شهروندان همزمان با بازگشایی مدارس بر‌پا می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی آبادان تصریح کرد: اصلی‌ترین شاخص ارزیابی نمایشگاه‌های پاییزه کیفیت است، به طوری که افزایش جنبه‌های کیفی نمایشگاه‌ها موجب افزایش اعتماد مردم به بازار می‌شود.
وی در ادامه گفت: در نمایشگاه اجناس و کالاه‌ها با پنج تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه خواهند شد و عرضه اجناس زیر نظر و با نظارت مجمع امور صنفی و اداره بازرگانی انجام خواهد شد.
زندی با بیان اینکه نمایشگاه‌های فروش پاییزه به عنوان الگویی برای تنظیم بازار کالاها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه پاییزه به‌منظور ایجاد و افزایش فضای امن و آرامش‌بخش به بازار کالاها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تعامل و همکاری اعضای مجمع و اداره بازرگانی گفت:۱۱ بازرس مجمع امور صنفی در تعامل و هماهنگی کامل با بازرسان اداره بازرگانی این شهرستان به فعالیت می‌‌پردازند.
رئیس مجمع امور صنفی آبادان، گفت‌: نمایشگاه ویژه رمضان در ایام عید فطر نیز در پارک بازسازی دایر بود.
وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای رضایت مصرف‌کننده و تنظیم بازار گام‌های بلندی برداریم و در نهایت موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *