امدادرسانی ۲۵۰ بسیجی به مناطق سیل‌زده بهبهان

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: از آغاز امدادرسانی به حادثه‎دیدگان سیل تاکنون بیش از ۲۵۰ بسیجی در منطقه حضور داشته و در حال امدادرسانی هستند.

محمدطلا مظلومی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تسلیت به خانواده‎های داغ‎دار این حادثه اظهار داشت: به محض دریافت خبر از سوی فرمانداری بهبهان در خصوص حادثه سیل و به منظور کنترل بحران، فراخوانی در گردان‎های عاشورای بهبهان داده شده و آمادگی‎های لازم برای اعزام نیرو به منطقه ایجاد شد.
وی افزود: در همان دقایق اول پس از حادثه نیز گردان‎های عاشورا به منطقه اعزام و در کنار دیگر نیروهای امدادرسان مشغول امدادرسانی به آسیب‎دیدگان شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با بیان اینکه ۲۵۰ بسیجی در حال امدادرسانی به مناطق آسیب‎دیده هستند، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به نیاز امدادرسانان خودروهای سنگین سپاه ناحیه بهبهان نیز به منطقه اعزام شدند تا روند امدادرسانی تسریع شود.
وی عنوان کرد: این نیروها بلافاصله وارد عمل شده و تاکنون ۲۵ خودروی حادثه دیده در منطقه را با جرثقیل حمل و به پارکینگ‎های سطح شهر بهبهان منتقل کردند.
مظلومی افزود: در حال حاضر نیز نیروهای بسیج با همکاری تیپ دوم امام حسن(ع) و گردان‎های عاشورا در منطقه حضور داشته و از روستاهای چهل‌کنار و بیدزرد نیز که دچار حادثه شده‎ بودند غافل نشده‎ایم.
وی تصریح کرد: نیروهای ما نیازمندی‎های مردم مناطقی را که در آن حضور دارند را بررسی و برای تأمین نیازها به هلال‎احمر شهرستان منتقل می‎کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان گفت: همه نیروهای ما آمادگی لازم برای حضور در صحنه تا پایان امدادرسانی را داشته و از هیچ تلاشی برای کمک به هم‎وطنان دریغ نخواهند کرد.