پیشنهاد یک میلیون پوندی پرسپولیس به اریکسون

خورنا: یک روزنامه چاپ انگلیس از پیشنهاد یک میلیون پوندی پرسپولیس به اسوون گوران اریکسون خبر داد.

روزنامه سان نوشت: اسوون گوران اریکسون در گذشته سرمربی تیم انگلیس بود و اکنون پس از هدایت لسترسیتی، با پیشنهادی بزرگ از ایران مواجه شده است.

این مربی سوئدی ۶۳ ساله که هم اکنون در لستر اقامت دارد تاکنون تیم‌های باشگاهی و ملی زیادی را هدایت کرده و با مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز به مذاکره پرداخته، مذاکره‌ای که در صورت کسب توافق رقمی بالغ بر یک میلیون پوند (بیش از ۲ میلیارد تومان) را برایش در بر خواهد داشت.

منابع خبری اعلام کرده‌اند اریکسون به دبی سفر کرده و در آنجا با محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس ملاقات کرده است. رویانیان گفته است: درجست‌وجوی یک مربی بزرگ هستیم و مذاکراتی با اریکسون انجام داده‌ایم.

سان در ادامه این گزارش نوشته است: اریکسون که همیشه زندگی مجللی داشته، در صورت پذیرش کار در ایران از شرایط زندگی سخت‌تری برخوردار خواهد شد.

مطابق این گزارش اریکسون در ۵ سالی که هدایت تیم ملی انگلیس را در اختیار داشت،‌ از حقوق ۵ میلیون پوند در سال برخوردار بوده است. او تاکنون در شش کشور فعالیت کرده که شامل دو تیم باشگاهی اسکاندیناوی، بنفیکای پرتغال، رم، فیورنتینا،‌ لاتزیو و سمپدرویا ایتالیا بوده اما در منچسترسیتی و ناتس‌کانتی ناکام بوده و ماه گذشته از مربیگری لسترسیتی اخراج شده است.

این نشریه همچنین اقدام به مقایسه میان برخی امکانات دو شهر تهران و لستر به شرح زیر پرداخته است:

جمعیت تهران: ۸.۴ میلیون نفر، جمعیت لستر: ۲۸۵ هزار نفر
غذا در تهران: انواع کباب‌ها، پیتزا- غذا در لستر: انواع کباب
ورزش‌ها در تهران:‌ فوتبال و اسکی- در لستر: فوتبال و راگبی
بناهای دیدنی: در تهران:‌ بنای برج آزادی، در لستر: مرکز ملی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *