اعزام بالگرد به منطقه محاصره در سیلاب بهبهان

خورنا: رئیس جمعیت هلال‎احمر خوزستان گفت: یک فروند بالگرد مورد نیاز و تقاضای بهبهان به منطقه سیل‌زده بهبهان اعزام و در حال امدادرسانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حسین درویشی در جلسه ستاد بحران شهرستان بهبهان اظهار داشت: از روز گذشته نیروهای امدادی هلال‎احمر در استان در آماده‎باش برای کمک به سیل‎زدگان شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که خبر حادثه محور بهبهان ـ ‎رامهرمز به ما رسید.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر، نیروهای امدادی را به سوی این منطقه و محل حادثه اعزام کردیم که تا به الان نیز در حال امدادرسانی به حادثه‎دیدگان هستند.
رئیس جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به کشته شدن یکی از امدادگران هلال احمر بهبهان در این حادثه گفت: یکی از امدادگران قوی و خوب ما به نام مرحوم «محمود کاری» که از نیروهای داوطلب افتخاری ما بود نیز در این حادثه جان سپرد.
وی خاطرنشان کرد: این امدادگر از نیروهای بازنشسته هوانیروز بوده و به جمعیت هلال‎احمر بهبهان و استان کمک‎های مهندسی فراوانی کرده‎بود.
رئیس جمعیت هلال‎احمر خوزستان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز آسیب‎دیدگان به منطقه اعزام شده‎است، بیان کرد: بخشداران و دهیاران روستاهایی را که به کمک و اقلام ضروری نیاز دارند شناسایی کرده و به ما اعلام کنند تا هرچه سریع‎تر نسبت به اعزام نیرو و اقلام موردنیاز اقدام شود.
درویشی در پایان از اعزام بالگرد به منطقه حادثه و بهبهان خبر داد و گفت: صبح نیز یک دستگاه بالگرد به منطقه اعزام شده‎بود که به دلیل شرایط جوی نتوانست پرواز خود را به اتمام رسانیده و به فرودگاه بازگشت اما هم‎اکنون بالگرد مورد نیاز در نزدیکی بهبهان بوده و تا دقایقی دیگر فرود خواهد آمد.