تیم والیبال ایران مقابل قهرمان اروپا پیروز شد

: تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی والیبال و انتخابی المپیک از سد صربستان، قهرمان اروپا گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال ایران امروز در گروه A رقابت‌ها در سالن “نیپون گایشی” شهر ناگویای ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ از سد صربستان گذشت.

مردان “خولیو ولاسکو” ست اول را قدرتمندانه با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ از سد صربستان گذشتند اما در ست‌های دوم و سوم با نتایج ۱۸ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ مقابل حریف تن به شکست دادند.

ایران در ست چهارم با حساب ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید تا کار به ست حساس پنجم کشیده شود. در این ست بازیکنان ایران توانستند با حساب ۱۵ بر ۱۱ مقابل صربستان پیروز شوند و در مجموع بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان بردند.

مهدی بازارگرد با کسب ۱۷ امتیاز، به عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران بود و “ایوان میلیکوویچ” از صربستان هم ۲۲ امتیاز کسب کرد. صربستان در سال ۲۰۱۱ در رقابت‌های قهرمانی اروپا که به میزبانی مشترک اتریش و جمهوری چک برگزار شد، به مقام اول رسید. این تیم در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی هم به عنوان قهرمانی رسید.

تیم ایران در روز نخست رقابت‌های جهانی با نتیجه ۳ بر یک از سد ژاپن گذشته بود و روز گذشته در دومین دیدار خود با حساب ۳ بر صفر به کوبا باخته بود. تیم کشورمان فردا را استراحت دارد و روز پنج‌شنبه در دور دوم رقابت‌ها با تیم قدرتمند لهستان دیدار خواهد کرد.

سه تیم برتر این رقابت‌ها به بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن راه پیدا می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *