معرفی عامل قتل احمد رضایی توسط یکی از نزدیکان پدرش

خورنا: یکی از نزدیکان محسن رضایی با اشاره به آثار و شواهد موجود در صحنه قتل گفت: احمد رضایی قربانی توطئه دستگاه‌های امنیتی بیگانه شده است.

ابوالفضل حسن بیکی در گفت‌‌وگو با مشرق با اشاره به ضد و نقیض گویی های مقامات اماراتی درخصوص درگذشت احمد رضایی گفت: پلیس دبی تاکنون درباره علت فوت مشکوک احمد رضایی دو بار بصورت ضد و نقیض اظهار نظر کرده است.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره خودکشی احمد گفت: پلیس دبی ابتدا شایعه خودکشی وی را با زدن رگ دست اعلام کرد اما سریع این ادعا را پس گرفت و بحث خودکشی وی را با داروهای آرامبخش مطرح کرد.

حسن بیکی درباره دلایل پس گیری این ادعا گفت: روی مچ دست احمد رضایی آثار سه بریدگی وجود دارد بدون آنکه لکه‌های خون در صحنه وجود داشته باشد و این نشان می‌دهد که اول قلب وی احتمالاً توسط شوک الکتریکی از کار افتاده و پس از آن بریدگی‌ها انجام شده است.

ابوالفضل حسن بیکی همچنین به آثار بخیه در کف دستان احمد رضایی در جریان کالبد شکافی توسط اماراتی‌ها اشاره کرد و افزود: این گمانه تقویت می‌شود که محل شوک وارد کردن به احمد رضایی کف دست وی بوده و بخیه‌ها پس از بررسی محل شوک زده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در محل قتل هم هیچ وسیله قتاله‌ای همچون چاقو و اشیای برنده وجود ندارد و این نشان می‌دهد که بریدگی‌ها توسط دیگران انجام شده است.

حسن بیکی همچنین با اشاره به وجود قرآن و نمادهای ائمه اطهار علیهم السلام در کنار احمد رضایی و شناختی که از روحیاتش دارد، خودکشی وی را مردود دانست و افزود: چهره احمد پس از سوءقصد سفید شده بود و این نشان می‌دهد که ابتدا وی را با شوک الکتریکی که در کف دستانش گذاشته اند به قتل رسانده‌اند و سپس برای گمراه کردن تحقیقات اقدام به بریدن رگ مچ دست احمد رضایی کرده‌اند.

وی یکی دیگر از دلایل ورود مهاجم یا مهاجمان به اتاق احمد رضایی را زنجیر رها شده در اتاق وی دانست در حالی که مهمانان هتل ها این زنجیرها را بسته نگاه می دارند. دو ماه پیش از این رویداد هم، احمد رضایی در دیداری که در کیش با یکی از دوستانش داشته، به این موضوع اشاره کرده که در دوبی تحت کنترل است. از مدتی قبل هم احمد قصد بازگشت به ایران را داشت و سفرهای اخیر وی به تهران و دبی برای انجام مراحل بازگشت به کشور بود.

حسن بیکی در ادامه افزود: با وجود اینکه احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولین هتل باید هر روز اتاق را نظافت می‌کردند، اما این کار انجام نشده و جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است.

وی با انتقاد از کارشکنی مقامات اماراتی تصریح کرد: به دستور قاضی پرونده، مقامات قضایی این کشور از دادن مدارک و مستندات به خانواده رضایی و سفارت جمهوری اسلامی خودداری و بیان شده است تا قبل از اتمام تحقیقات، ارائه مدارک و مستندات مقدور نیست.

ابوالفضل حسن بیکی در پایان با اشاره به تجهیز هتل گلوریا به دوربین‌های امنیتی خواستار تحویل تصاویر ضبط شده از روزهای منتهی به قتل احمد رضایی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *