شبکه تلویزیونی”بازار” افتتاح شد

خورنا: شبکه تلویزیونی “بازار” روز یکشنبه با هدف تبلیغ و معرفی کالاهای ارزان قیمت و با کیفیت مطلوب ایرانی به مصرف‌کنندگان با حضور محمود احمدی‌نژاد افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این شبکه تلویزیونی که روز یکشنبه در جلسه هیات دولت انجام شد، رییس سازمان صدا و سیما توضیحاتی را در خصوص اهداف و برنامه‌های این شبکه تلویزیونی مطرح کرد.

عزت ا… ضرغامی با تاکید بر این که شبکه تلویزیونی بازار برای تحقق اهداف اقتصادی در خدمت دولت و مردم خواهد بود گفت: این شبکه در خدمت تقویت تولید و رونق اقتصادی کشور است و از مهمترین اهداف آن حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان داخلی تعریف شده است.

وی با اشاره به این موضوع که هیچ‌گونه کالای خارجی در شبکه تلویزیونی یاد‌شده تبلیغ نخواهد شد گفت: این شبکه هدف درآمدزایی و سود‌آوری ندارد و به منظور حمایت از مصرف‌کننده و تولید‌کنندگان کالاهای ارزان قیمت و با کیفیت داخلی بسیاری از آگهی‌ها را به طور رایگان پخش خواهد کرد.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: شبکه تلویزیونی بازار هم اکنون در ۲۰ استان کشور از طریق گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت است و به محض راه‌اندازی سیستم دیجیتال در سایر استان‌ها نیز قابل دریافت خواهد بود.

به گفته ضرغامی‌، یکی از کارکردهای این شبکه این است که موجب سهولت و دقت نظارت دولت بر فعالیت‌های اقتصادی می‌شود بدین شکل که وقتی قیمت کالایی در این شبکه اعلام می‌شود این قیمت در سراسر کشور یکسان خواهد بود و کسی حق ندارد از آن تخلف کند.

وی افزود: شبکه تلویزیونی بازار در آینده به زبان‌های عربی و انگلیسی روی ماهواره‌های مخلتف ارسال خواهد شد و مردم در سراسر جهان با کالاهای ایرانی آشنا خواهند شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *