برپایی نمایشگاه عکس بسیج در پتروشیمی ماهشهر

خورنا: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، از برپایی نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام علی موحدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر به‌مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: در فرهنگ دینى و اسلامى «بسیج» واژه مقدس و از اهمیت فراوانى برخوردار است.
وی افزود: در واقع تمام کسانى که به خداوند عشق می‌ورزند و در راه او براى اعتلاى کلمه اسلام و عزت مسلمانان با دشمنان خداوند مقابله نظامى، سیاسى، فرهنگى و… مى‌کنند، عضو بسیج بوده و بسیجى هستند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر با اشاره به آیه‌ای از کتاب خدا تصریح کرد: «به زودى خدا گروهى دیگر را مى‌آورد که آنان را دوست مى‌دارد و آنان نیز او را دوست دارند، اینان با مؤمنان، فروتن، و بر کافران سرفرازند، در راه خدا جهاد مى‌کنند و از سرزنش هیچ ملامت‌گرى نمى‌ترسند، این فضل خداست، آن را به هر کس که بخواهد مى‌دهد و خدا گشایشگر داناست».
وی اضافه کرد: بنابراین دوستان خدا، مخلصان، صالحان، صابران، پرهیزگاران، مجاهدان بسیجیان هستند.
موحدی‌نیا با بیان اینکه فرهنگ بسیجى داشتن به این معناست که کارهاى انسان رنگ خدایى داشته و در تمام حالات با خدا و متواضع و فروتن باشد، گفت: در چنین فرهنگى، انسان اهل عبادت، ایمان، تقوا، ایثار، شهادت، زهد، ابتکار، تلاش و جهاد در راه خدا، انفاق و… مى‌شود و وجود چنین فرهنگى در جامعه اسلامى مى‌تواند بسیارى از مشکلات و ناهنجارى‌ها را حل یا کاهش دهد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج خاطرنشان کرد: برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی، اردوهای زیارتی، اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی هویزه و دهلاویه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و سؤالات پیامکی، برگزاری مسابقات ورزشی برای خواهران و برادران بسیجی و همچنین برنامه‌هایی نیز به‌منظور برپایی نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی در این هفته در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از جمله برنامه‌های ارزشمند و مهم در این هفته است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر با بیان اینکه با تکیه بر فرهنگ بسیجى، مى‌توان به قله‌هاى رفیع علم و دانش، اخلاق و فضایل رسید و پله‌هاى کمال را پیمود افزود: قرآن کریم دستور مى‌دهد که مسلمانان در برابر دشمن بسیج شوند و از آمادگی‌هاى مختلف از نظر فنون و آموزش‌هاى نظامى، تلاش در عرصه فرهنگ و گسترش ارزش‌هاى اخلاقى و انسانى، تقویت دین خدا و اجراى احکام آن، پیروى از ولایت اهل بیت و ولایت فقیه در زمان غیبت امام معصوم(ع) برخوردار شوند.
وی در پایان با اشاره به اینکه باید این هفته را گرامیداشت گفت: امیدواریم با پیروی از سیره ائمه و اقتدا به فرامین امام راحل از پیروان واقعی او و از مخلصان و جان برکفان بسیجی باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *