آموزش و پرورش آبادان در خوزستان اول شد

خورنا: سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان از کسب رتبه اول در جشنواره کارآفرینی استان خوزستان توسط این اداره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حبیب‌الله رمضانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبادان که با حضور فرماندار ویژه و معاون وی و همچنین جمعی از مسئولان شهری در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با تشریح دستاوردها و فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش آبادان در یک ماه گذشته اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش آبادان در یک ماه گذشته فعالیت‌های مهمی در سطح استان خوزستان ارائه کرده که از جمله آنها می‌توان به کسب رتبه اول کارآفرینی استان و کسب رتبه دوم شورای آموزش و پرورش استان اشاره کرد.
وی افزود: برخی از فعالیت‌های دیگر این اداره شامل تشکیل جلسات کارگروهی آموزش‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی، برگزاری همایش همگام با اولیای نوآموز، برگزاری همایش تقدیر از مدیران مدارس قرآنی و برنامه‌های مربوط به گرامیداشت هفته ولایت و امامت هستند.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان همچنین با تشریح اقدامات انجام شده توسط این اداره برای بهبود کیفیت فضاهای آموزشی گفت: چینش کانکس‌ها و برق‌کشی و آب‌کشی مدرسه دانش در منطقه روستایی صیداویه و همچنین انجام تعمیرات در منازل سرایداری سه واحد آموزشی و تعمیرات و رنگ‌آمیزی بخشی از ساختمان اداره آموزش و پرورش آبادان ازجمله اقداماتی است که این اداره در ماه‌های گذشته انجام داده‌است.
رمضانی درخصوص اقدامات آموزشی اداره آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون‌های آغازین برای پایه‌های اول و دوم و سوم در مقطع متوسطه در سال تحصیلی جاری، برگزاری مرحله اول کنکور آزمایشی در مراکز پیش‌دانشگاهی، افتتاح مدارس هوشمند و توزیع سرانه دانش‌آموزی سه ماهه سوم سال جاری برخی از اقدامات این اداره به‌منظور ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان در شهرستان آبادان است.
وی با تأکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های آموزنده در هفته بسیج تصریح کرد: همه ساله برنامه اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را در دستور کار داریم که امسال نیز این برنامه مانند گذشته انجام خواهد گرفت و علاوه بر آن از این هفته نشست‌های معرفتی حلقه‌های صالحین را نیز برگزار خواهیم کرد.
سرپرست اداره آموزش و پرورش آبادان اضافه کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی را اجرا کردیم و اختتامیه طرح هجرت ۳ برای تعمیر و بازسازی مدارس با کمک دانش‌آموزان و به همت نیروی مقاومت بسیج از آن جمله بود که آبادان توانست رتبه اول را در این طرح در سطح استان خوزستان کسب کند.
در پایان این جلسه از آزاده آخدر‌جونقانی دانش‌آموز رشته گرافیک هنرستان دخترانه سمیه آبادان که در جشنواره هنرهای تجسمی کشور رتبه سوم کشوری در رشته صفحه‌آرایی را کسب کرده‌است، با اهدای جایزه و لوح یادبود تقدیر به‌عمل‌آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *