اختصاص اعتبار به مجموعه ورزشی شهیدبقایی در بهبهان

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان خواستار اختصاص اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی به‌منظور اتمام مراحل ساخت و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهیدبقایی در این شهرستان خبر داد.

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‎و‎‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهیدبقایی بهبهان از سال‎ها قبل مراحل ساخت آن آغاز شده اما تاکنون به دلیل کمبود اعتبارهایی که داشته به بهره‎برداری نرسیده است.
وی افزود: این مجموعه که شامل بخش‎های مختلفی از جمله سالن استاندارد، زمین چمن و مهمان‎سراست می‎تواند نقش مؤثری در رفع نیازهای مردم بهبهان در خصوص فضاهای ورزشی داشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان تصریح کرد: در حال حاضر نیز این مجموعه برای اتمام مراحل ساخت و رسیدن به مرحله بهره‌برداری به یک‎میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز داشته که تلاش‎های ما تا به امروز به نتیجه نرسیده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون به مسئولان محلی، استانی و حتی کشوری مشکلات خود را ارسال کرده‌ایم اما هنوز نیازهای مالی این مجموعه رفع نشده و به مرحله استفاده و بهره‎برداری نرسیده است.
اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر بهبهان، تیم هندبالی در لیگ برتر دارد که به دلیل نبود سالن استاندارد و مناسب مجبور است بازی‎های خود را در سالن علی‎ابن‎ابیطالب(ع) برگزار کند و از نعمت تماشاگر پرشور محروم است.
وی بیان کرد: ظرفیت سالن ‎علی‎ابن‎ابیطالب(ع) در حالت بسیار فشرده کمتر از یک‎هزار نفر است در صورتی که سالن شهید بقایی به راحتی دو‎هزار نفر را در خود جای داده و دارای استاندارهای فراوان دیگری نیز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان با تأکید دوباره بر اهمیت ساخت و بهره‌برداری ‎هر چه سریع‌تر از این مجموعه ورزشی گفت: با بهره‎برداری از این مجموعه ورزشی بخشی از نیازهای بهبهان در خصوص فضاهای ورزشی تأمین شده و همه شهرستان بهبهان از آن بهره برده و استفاده خواهند کرد.
وی ادامه داد: توجه به امر ورزش در مناطق می‌تواند جوانان به سوی اهداف عالی تربیتی سوق دهد.
اسماعیلی گفت: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی به‌زودی شاهد بهره‌برداری و به مراتب تقویت پایه‌های ورزش در منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *