کشف ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر در هندیجان

خورنا: دادستان هندیجان از کشف ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر در نیمه دوم آبان‌ماه در این شهرستان خبر داد.

عبدالمطلب علیزاده‌روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: ۱۰۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در نیمه آبان‌ماه سال جاری در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شده است.
وی افزود: این میزان مواد مخدر با همکاری، هدایت و پشتیبانی پلیس‌های مبارزه با موادمخدر شهرستان کشف شده است.
دادستان هندیجان تصریح کرد: در همین راستا یک خودروی حمل و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و توزیع کنندگان مواد دستگیر شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد خودروی مذکور حاوی مواد مخدر بوده و قرار است محموله قابل توجهی تریاک و حشیش از محور هندیجان به دیلم حمل و تحویل داده شود که مأموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی خودروی سواری حامل موادمخدر را در جاده شناسایی کردند.
علیزاده‌روشن اضافه کرد: با سرعت عمل مأموران خودرو توقیف و سرنشین آن دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰۳ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف شد.
وی ادامه داد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.
دادستان هندیجان با اشاره به اینکه دشمن با انواع راه‌های نظامی و توطئه‌های مختلف وارد صحنه شده تا نظام اسلامی را از پای درآورد، خاطرنشان کرد: دشمن استعمارگر امروز با ابزار جنگ که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین آن توزیع مواد مخدر است وارد صحنه شده تا جوانان کشور را از پای درآورد.
وی با اشاره به اینکه باید جامعه‌ای عاری از مواد مخدر داشته باشیم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در راستای کاهش مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد این آسیب را در سطح جامعه کاهش دهیم.
علیزاده‌روشن در پایان گفت: تعامل و ارتباط هر چه بیشتر شهروندان با مجموعه نیروی انتظامی می‌تواند در راستای کاهش جرائم و پیشگیری از آسیب‌های کوچک و بزرگ اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشد.