طائب: احمدی‌نژاد فکر می‌کند مشایی نیروی امام زمان است

خورنا: حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در نشست آموزشی طرح هادیان بصیر ویژه معلمان و مدیران شهرستان ساری و میاندرود و بخش‌های مرکز مازندران گفت: هرکس از جریان انحرافی انتقاد کند فوراً برکنار می‌شود و به دنبال این هستند که مجلس خوب و درستی تشکیل نشود.

گزیده سخنان وی به این شرح است:

• مواضع لیدر جریان انحرافی در دولت واضح است و در کشور کسی جز رئیس‌جمهور او را قبول ندارد. مشایی نیامده تا مورد قبول کسی باشد بلکه آمده تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کند. متاسفانه احمدی‌نژاد فکر می‌کند این فرد نیروی امام زمان(عج) است.

• چرا احمدی‌نژاد محمدباقر لنکرانی، فتاح و صفار هرندی را برکنار کرد؟ رئیس‌جمهور حتی داوود احمدی‌نژاد مسئول بازرسی ریاست‌جمهوری را نیز به علت انتقاد از جریان انحرافی کنار زد، یعنی هرکس از این جریان انتقاد کند خیلی زود برکنار می‌شود.

• به تدریج نیروهایی که اطراف رئیس‌جمهور بودند در حال جداشدن از او هستند، حتی رحیمی معاون اول سابق رئیس‌جمهور که علامت سوال بزرگی در مقابلش ایجاد شده است نیز جزو این افراد است.

• آقایان بازی راه انداخته‌اند، می‌گویند جریان انحرافی در حالی‌که خودشان با انحراف بوده‌اند. هدف از این جریان راه انداختن‌ها جلوگیری از ورود افراد به عرصه انتخابات است. لیدر جریان انحرافی در دولت نمی‌‌خواهد مجلسی خوب و درست تشکیل شود.

• مجلس آینده از حساسیت خاصی برخوردار است و اینکه چه کسانی باید به این عرصه ورود پیدا کند بسیار حائز اهمیت است.

• به زودی ماهیت چپ، راست و اصلاح‌طلب برای مردم اثبات می‌شود. در پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در سیستم بانکی کشور پروژه‌ای با هدف آلوده‌سازی و سرنگون‌سازی طراحی شده بود که پای خیلی‌ها را قبل از اینکه متوجه شوند به این پروژه کشانده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *