فرماندار هندیجان از حل معضل آبگرفتگی معابر در هندیجان خبر داد

خورنا: فرماندار هندیجان از حل آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان‌های شهرستان با تعامل هر چه بیشتر شهرداری و شبکه بهداشت و درمان منطقه خبر داد.

فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای سلامت که با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با شروع بارندگی‌ها شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان‌ها در سطح شهرستان هستیم.
وی افزود: با اینکه این بارندگی‌ها به طور پراکنده و گاهاً با شدت همراه بوده اما همچنان کوچه‌ و خیابان‌های سطح شهرستان غیر قابل تردد شده است.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری هندیجان باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی معابر و کوچه، خیابان‌های شهرستان اقدام کند.
وی همچنین با ابراز تأسف از وضعیت بهداشتی منطقه ادامه داد: این روند مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده که شبکه بهداشت هندیجان نیز باید نگاه ویژه‌تری به مسئله بهداشت معطوف کند.
فرج‌الهی گفت: میزان رطوبت بالا در فصل بارندگی، آب‌گرفتگی معابر و به دنبال آن وضعیت نابسمان فاضلاب شهرستان همه دست به دست هم می‌دهد تا مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان رقم بزند.
وی با بیان اینکه بارش باران علاوه بر تردد خودروها مشکلاتی را برای عابران پیاده نیز ایفا می‌کند، افزود: شهرداری و شبکه بهداشت هندیجان باید تعامل و ارتباط بیشتری با یکدیگر در راستای حل مشکلات شهروندان داشته باشند.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: وجود زباله‌های پراکنده در سطح شهر نیز برای شهروندان مشکلی حل نشدنی‌ست که در این راستا شهرداری باید اهتمام ویژه کند.
وی با اشاره به اینکه بافت فرسوده و قدیمی شهر نیز مزیدی بر دلیل شده است، خاطرنشان کرد: آبادانی و عمران یک شهر نیازمند همکاری و تعامل همه بخش‌های اجرایی با یکدیگر است.
فرج‌الهی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان شهری و استانی، هر چه سریع‌تر شاهد حل مشکلات ریز و درشت مردم این شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *