تحویل ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شادگان

خورنا: فرماندار شادگان از تحویل ۲۰۰ واحد مسکن مهر تا اواخر امسال در این شهرستان خبر داد.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت نهم و دهم در راستای خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرای طرح مسکن مهر بوده است.
وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر شادگان در زمینی به مساحت ۱۰.۵هکتار و به‌منظور احداث ۳۶۸ واحد در حال اجراست، افزود: این پروژه در حال حاضر ۴۳۶ نفر متقاضی دارد که امیدواریم با بهره‌برداری از این واحدها مشکل مسکن تعداد کثیری از شهروندان برطرف شود.
به گفته وی پروژه مسکن مهر شادگان به‌صورت سه‌جانبه با همکاری بانک مسکن، مسکن و شهرسازی و شرکت‌های سازنده‌ اجرا می‌شود.
فیوضی با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی شهرستان باید در راستای بهره‌برداری به‌موقع از این پروژه مهم که مورد تأکید دولت است، همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این اعضای تعاونی‌ها در راستای تسریع در اجرای پروژه باید نسبت به افزایش و پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: روند اجرای پروژه مسکن مهر در سال‌های گذشته کندتر بود اما با حمایت متقابل مردم و مسئولان این روند امروز شتاب بیشتری به خود گرفته است.
فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: مراحل زیرساخت، اسکلت و سقف مسکن مهر آنها به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای مسکن مهر به‌دلیل عدم تأمین زمین و وجود معارض در این شهرستان و همچنین به دلیل تعلل در کار پیمانکار کند بوده است، تصریح کرد:  با اقدامات در حال انجام خوشبختانه تا پایان سال جاری ۲۰۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان آماده تحویل به شهروندان خواهد بود.
فیوضی افزود: این پروژه از اواخر سال ۸۹ در شهرستان آغاز به کار کرده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد به ثمر نشستن مسکن مهر شادگان و بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد از تسهیلات مسکن دولت باشیم.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت مسکن مهر در شهر دارخوین بیان کرد: شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان بوده که از تسهیلات مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت برخوردار شده است.
فرماندار شادگان افزود: در همین راستا با همکاری اعضا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز ۲۵ واحد از مسکن مهر این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: احداث مسکن مهر در دارخوین از روند رو به رشدی برخوردار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *