برگزاری ۲ نمایشگاه کتاب و نقاشی در آغاجاری

خورنا: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از برگزاری دو نمایشگاه کتاب و نقاشی در این شهر خبر داد.

فرهاد احمدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارداشت: در راستای گسترش و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب کرده‌است.
وی افزود: در این نمایشگاه چند هزار نسخه کتاب با موضوعات مختلف به نمایش درخواهد آمد.
احمدی‌فر درخصوص هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: بالا بردن فرهنگ کتابخوانی و توسعه آن در بین اقشار مختلف جامعه به‌خصوص قشر جوان هدف اصلی ما از برگزاری این نمایشگاه است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دیگری در زمینه نقاشی خاطرنشان کرد: به‌منظور آشنایی بیشتر مردم شهر با فرهنگ و هنر و همچنین تشویق هنرمندان به ادامه فعالیت در زمینه‌های هنری، یک نمایشگاه از آثار هنرمندان نقاش نیز برپا شده‌است.
وی ادامه داد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از نوع سیاه‌قلم و مدادرنگی و مربوط به سنین مختلف کودکان و بزرگسالان است.
احمدی‌فر با تأکید بر اهمیت برگزاری رویدادهای فرهنگی در آغاجاری تصریح کرد: برپایی این دو نمایشگاه تا پایان آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و تا آن زمان مردم شهرستان می‌توانند با بازدید از این نمایشگاه‌ها نسبت به خریداری آثار مورد علاقه خود اقدام کنند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در گرایش نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های هنری و اطلاع آنها از وجود هنرمندان برجسته در شهر گفت: امسال برنامه‌های قابل توجهی برای جذب مخاطب بیشتر به سوی کتاب و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار شده که با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شده‌است.
وی اضافه کرد: این برنامه‏ها اگر چه با هدف جذب مخاطب و ترغیب او به کتابخوانی صورت گیرد، اما گاهی ممکن است اهداف اصلی نمایشگاه را تحت تاثیر خود قرار دهد.
احمدی‌فر در پایان گفت: امیدوارم دوستداران واقعی کتاب و هنر با بازدید از این نمایشگاه‌ها به ترویج هنر و فرهنگ در آغاجاری کمک کنند.