شهردار آبادان مدیر نمونه در حوزه کتابخانه‌ها شد

خورنا: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، شهردار آبادان به عنوان شهردار نمونه استان خوزستان در حوزه کتابخانه‌ها برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در آیین گرامیداشت هفته کتاب در تالار کتابخانه‌ مرکزی استان خوزستان که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برپا شد، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان به عنوان شهردار نمونه استان در زمینه اهتمام به امور کتابخانه‌ها برگزیده شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی استان خوزستان از جمله سیدجواد سادات‌فاطمی معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های مردمی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سید جعفر حجازی استاندار خوزستان و عبدالرحیم فضیلت‌پور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار شد، از فعالان برگزیده حوزه کتاب و کتابخوانی استان خوزستان تجلیل شد که شهردار آبادان نیز به پاس خدمات صادقانه در تحقق قوانین و مصوبات مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان شهردار نمونه استان خوزستان از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های مردمی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حاشیه این مراسم با ابراز امیدواری از رونق مطالعه و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: برای توسعه فرهنگ مطالعه در بین افراد جامعه همه باید در مسیر درست حرکت کرده و در هر موقعیتی حس نیاز به مطالعه را در خود تقویت کرده و هرگز نسبت به کتاب احساس بی‌نیازی نکنیم.
سید جعفر حجازی استاندار خوزستان نیز با تقدیر از کار ارزشمند نهاد کتابخانه‌های عمومی و عوامی که با آن همکاری می‌کنند، تصریح کرد: مسئله اصلی کشور تنها کارهای عمرانی و اقتصادی نیست بلکه مسائل فرهنگی و هنری و توجه به کتاب و کتابخوانی به منظور رشد و پیشرفت کشور در راستای الگوهای اسلامی میز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزشمند به فعالان این حوزه، از آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *