شرکت ۱۶ تیم در جام رمضان چمران بی سابقه بود

به گزارش خورنا، منوچهر حیاتی رئیس هیئت فوتبال ماهشهر به خبرنگار  ورزشی ما  در ماهشهر گفت :مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر چمران برای اولین بار و در یک امر بی سابقه با شرکت ۱۶ تیم برگزار گردید.

وی ادامه داد:  این ۱۶ تیم در ۴ گروه قرار گرفتند که از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند.

 حیاتی افزود: پس از دور مقدماتی این بازیها تیم های صعود کننده در یک جدول حذفی قرار گرفتند که در نهایت دو تیم فولاد بتن کارون و صبح کارون به مرحله فینال این مسابقات رسیدند و  تیم فولاد بتن کارون توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم صبح کارون بگذرد و اولین جام  قهرمانی فوتسال را در شهر چمران به دست بیاورد.

 رئیس هیئت فوتبال ماهشهر ادامه داد : در این مسابقات تیم پتروشیمی خوزستان به عنوان تیم اخلاق  و عبدالله شیبانی به عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات شناخته شدند.

 حیاتی گفت :  مسابقات فوتسال جام رمضان شهر چمران برای اولین بار برگزار میشد که از استقبال خوبی از سوی تماشاگران برخوردار بود.

 در پایان این مسابقات با حضور منوچهر حیاتی ریاست محترم هیئت فوتبال ماهشهر و معاون فرماندار ماهشهر، وحید کاظمی نژاد رئیس هیئت ورزشهای همگانی ماهشهر، سید مجید هاشمی دبیر هیئت فوتبال ماهشهر، رضا غلامی از پیشکسوتان فوتبال ماهشهر و عبدالزهرا عساکره به تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایز و کاپ قهرمانی اهدا گردید.