احمدی نژاد: رفتن به مجلس آن‌قدر ارزش ندارد که به خاطر آن کاری کنیم که مردم دو شهر با هم درگیر شوند

خورنا: محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد که باید به جایی برسیم که ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان باشد.

محمود احمدی‌نژاد که در جمع مردم اردل سخن می‌گفت، مردم این شهر را مردمی باصفا، صمیمی، مهمان‌نواز و همدل و متحد خواند و در حالی که لباس بختیاری را از مردم این شهر هدیه گرفته بود، گفت: لباس بختیاری لباس غیرت، شرافت، مردانگی، صداقت و یکرنگی است و افتخار دارم که این لباس را می‌پوشم. مردمی که این لباس را بپوشند دیگر استعمار نمی‌تواند سر آنها کلاه بگذارد.

احمدی‌نژاد همچنین با انتقاد از دستمایه‌کردن پروژه‌ها و اختلافات بین شهرها و مناطق برای دستیابی به آرای انتخاباتی، گفت: رفتن به مجلس آن‌قدر ارزش ندارد که به‌خاطر آن کاری کنیم که مردم دو شهر با هم درگیر شوند.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

*برخی فکر می‌کنند، عظمت انسان به این است که به دیگران بی‌اعتنا باشد و خود را برتر بداند و برای خود حق بیشتری قائل باشد؛ در حالی که خداوند چنین چیزی را برای بنده نمی‌پذیرد. اتفاقاً افرادی که این‌طورند حقیرترند. از سیره‌ی پیامبر(ص) هم می‌توان این برداشت را کرد که راه بزرگی در تواضع است و در تاریخ و عالم هستی می‌بینیم که هرکسی در برابر مردم خشوع و فروتنی داشته است، در نگاه مردم بزرگ‌تر شده است.

*البته در کنار تواضع در برابر مردم، در برابر گردن‌کشان و قدرت‌طلبان باید ایستاد و این همان روشی است که پیامبر(ص) داشت. یعنی پیامبر(ص) در برابر مردم متواضع بود و در عین حال در برابر گردن‌کشان می‌ایستاد. ما خدا را سپاسگزاریم که ملت عزیز ایران، مردم اردل و ایل بختیاری سمبل تواضع در برابر مردم و مقابله در برابر گردن‌کشان بوده‌اند.

* مهم‌ترین وظیفه‌ی ما ساختن ایران است و ساختن ایران با کار و همبستگی و همدلی و مهربانی و محبت انجام می‌شود. اگر دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم خدا هم کمک می‌کند و ایران ساخته خواهد شد. باید به جایی برسیم که ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان باشد و به لطف خدا چنین خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *