زمان عرضه سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه اعلام شد

خورنا: طبق آخرین زمان‌بندی اعلام شده، عرضه سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه در کرج از اواسط آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب اظهار کرد: عرضه این سیم‌کارت‌ها برای مشترکان تهرانی از اواخر آذرماه یا اوایل دی‌ماه آغاز می‌شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در تهران درباره سایت‌ها، مشکلاتی در این رابطه برای اپراتور سوم تلفن همراه وجود دارد.

با توجه به اینکه اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به زمان بهره‌برداری از شبکه خود در تهران، مورد پرسش فراوان از جانب اصحاب رسانه بوده است، روابط عمومی این اپراتور توضیح داد که عمده‌ترین دلیل تاخیر در بهره‌برداری از شبکه این اپراتور در تهران، دشواری کسب مجوزهای مربوطه از شهرداری تهران است.

اپراتور سوم تلفن همراه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چنانچه این مشکل استمرار داشته باشد، با توجه به مشکلاتی که در توسعه شبکه وجود خواهد داشت، امکان تعیین زمان دقیقی برای بهره‌برداری از شبکه اپراتور سوم در تهران وجود ندارد. البته اخیرا قول‌هایی مبنی بر مساعدت از طرف «شرکت ارتباط مشترک شهر» داده شده است.

این اپراتور اعلام کرد: همانطور که بارها توسط مقامات مسوول در این پروژه عنوان شده است، بخشی از مشکلات راه‌اندازی این پروژه در خارج از چارچوب و سازمان پروژه بوده و در حیطه اختیارات تصمیم‌گیران این اپراتور قرار ندارد. امیدواریم با رفع این مشکلات و همکاری سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط و به خصوص همکاری بیش از پیش مجموعه شهرداری تهران، شاهد به ثمر نشستن تلاش شبانه‌روزی همکارانمان در پروژه عظیم اپراتور سوم موبایل کشور باشیم و طعم شیرین بهره‌برداری از این پروژه ملی نصیب همگان شود.

طی روزهای گذشته اخبار متفاوت و بعضا متناقضی از فعالیت اپراتور سوم و تصمیمات و برنامه‌های این اپراتور از قول افراد غیر مسوول بی‌نام و عمدتا تحت عنوان «یک مقام آگاه» درج شد که روابط عمومی این اپراتور ضمن تکذیب این قبیل اخبار و گمانه‌زنی‌های رسانه‌یی تاکید کرد که اخبار رسمی اپراتور سوم تنها توسط روابط عمومی این اپراتور اعلام خواهد شد.