وزیر ورزش و جوانان: خوزستان، ریزش استعداد ورزشی داشته است

خورنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: استان خوزستان در چند مدت گذشته ریزش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد عباسی عصر امروز در بازدید از تاسیسات ورزشی آبادان اظهار داشت: امیدوار هستیم که با همت و تصمیمی که در وزارت ورزش و جوانان گرفته شده بتوانیم ورزشگاه‌های نیمه‌تمام استان خوزستان را کامل کرده و به بهره‌برداری برسانیم‌.
وی در همین خصوص اضافه کرد: کار بازسازی ورزشگاه‌های نیمه‌تمام استان خوزستان افق بلندی را دنبال کرده که امیدواریم با تلاش و دعای همه بتوانیم آن را به مرحله اجرایی برسانیم.
وزیر ورزش و جوانان کشور در ادامه با اشاره به موضوع ریزش استعدادهای ورزشی در استان خوزستان افزود: استان خوزستان درچند مدت گذشته در رشته‌های مختلفی همانند فوتبال و کشتی ریزش زیاد استعداد داشته و این اتفاق در حالی رخ داده که ما حساب ویژه‌ای روی ورزشکاران این منطقه کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ریزش ورزشکار در استان خوزستان به دنبال آن هستیم که جریان حرفه‌ای و علمی شدن ورزش در این استان جنوبی را دنبال کنیم.
عباسی از رسیدگی به مقوله ورزشکاران جوان گفت و تصریح کرد: موضوع جوانان در خوزستان بسیار مهم بوده و با توجه به این موضوع که این استان یکی از مناطق دارای جمعیت جوان بالا است باید روی نبوغ و استعدادهای منطقه سرمایه‌گذاری لازم صورت بگیرد.
وی از راه‌اندازی وب‌سایتی جدید در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و اضافه کرد: این سایت با عنوان ایده‌های جوانان کشور در این هفته راه‌اندازی شده که بی‌شک استان خوزستان هم در شکوفایی آن سهم بسزایی دارد.
وزیر ورزش و جوانان از هدف از افتتاح این سایت گفت و افزود: به دنبال آن هستیم تا مشارکت جوانان را در امور علمی، اجرایی و فنی به کار بسته زیرا عقیده داریم این قشر از جمعیت کشور داری توان مشاوره‌ای بالایی هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *