افتتاح ۸ پروژه عمران شهری در آبادان

خورنا: معاون شهردار آبادان گفت: با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال افتتاح ۸ پروژه عمران شهری فردا ساعت ۱۰ صبح در این شهرستان با حضور مسئولان شهری صورت می‌گیرد.

محمدحسین عبیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن دهه ولایت و امامت، شهرداری آبادان پروژه‌های بزرگ عمرانی خود را در دستور کار برای افتتاح دارد.
وی با اشاره به کلیت پروژه‌های اجرایی به این مناسبت افزود: در این راستا پروژه‌های بلوار شهدای دوم مهر، بلوار ساحلی، آسفالت ۳۰۰ متر از معابر سطح شهر، ۱۰ایستگاه‌ مکانیزه اتوبوسرانی، بهسازی کامل بهشت رضا(ع)، بهره‌برداری از دستگاه باسواش و فیلترپاک‌کن و همچنین زمین چمن مصنوعی از عمده پروژه‌های آماده بهره‌برداری و افتتاح در شهرستان است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به پروژه‌های مذکور خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
وی تصریح کرد: پروژه‌های تکمیل یافته همگی در راستای بهبود عبور و مرور شهری و زیباسازی و بهسازی منطقه صورت گرفته که امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر شهروندان بتوانیم در آینده شاهد ارتقا سطح کمی و کیفی این پروژه‌ها باشیم.
عبیات در ادامه به افتتاح سامانه ۱۳۷ شهری شهرداری آبادان اشاره کرد و گفت: همچنین فوریت‌های خدمات شهری نیز فردا با حضور مسئولان شهری به بهره‌برداری می‌رسد و از این پس شهروندان می‌توانند از مزایای این سامانه در راستای رفع مشکلات شهری و خدماتی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به خلاصه مشخصات پروژه‌های آماده بهره‌برداری افزود: زیرسازی، محوطه‌سازی، نصب فنس و اجرای چمن مصنوعی به تعداد سه زمین و به مساحت سه هزار و ۳۷۵ متر در محله‌های شاملو، ۳۰ متری ذوالفقاری و ایستگاه ۱۲ همچنین خرید دستگاه باسواش به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال و فیلترپاک‌کن به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان ادامه داد: اجرای ۱۰ استراکچر فلزی، تأسیسات مکانیکی، برقی، نصب دوربین‌های مداربسته، اجرای سرامیک کف، سیستم تهویه و خنک‌کننده در هر ایستگاه مکانیزه به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین آسفالت به تناژ ۵۰ هزار متر در قالب ۳۰۰ معبر و خیابان از جمله دیگر این پروژه‌هاست.
وی اظهار داشت: اجرای زیرسازی، پیاده‌روسازی، آیلند وسط، لوله‌گذاری، نصب پایه‌های روشنایی، جدول‌گذاری و آسفالت نیز از دیگر اقدامات انجام شده در پروژه‌های آماده افتتاح بلوارهای شهدای دوم مهر، ساحلی و بوستان است.
عبیات اظهار داشت: پروژه‌های نام برده شده پنج‌شنبه ۱۹ ماه جاری ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام به‌زودی بتوان آبادان را به آبادانی در خور شأن شهروندان نزدیک‌تر کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *