شهردار آبادان خبر داد: احداث پارک بانوان در آبادان

خورنا: شهردار آبادان از احداث پارک بانوان در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای حمایت از شهر و آسایش شهروندان، شهرداری آبادان تاکنون اقدامات مطلوب و قابل قبولی ارائه داده است.
وی افزود: پارک بانوان از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار این شهرداری قرار گرفته و هم‌اکنون مراحل طراحی را پشت سر می‌گذارد.
شهردار آبادان در خصوص مکان احداث این پارک تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته این پارک در محل کارخانه آسفالت قدیم شرکت نفت، پشت بلوار خیابان دبستان احداث می‌شود.
به گفته وی مساحت این پارک بالغ بر پنج هکتار خواهد بود.
شیرازی در خصوص تأمین اعتبار احداث پارک بانوان در آبادان بیان کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم اعتبارات مربوط به عوارض آلایندگی پالایشگاه آبادان را از استان به طور کامل دریافت کنیم و این امر مشکلات عدیده‌ای را برای‌مان به‌وجود آورده است.
وی اضافه کرد: برای شروع احداث این پارک تنها باید به اعتبارات توسعه و عمرانی استانداری سال جاری اکتفا کرد که این امر زیاد هم خوشایند نیست.
شهردار آبادان تصریح کرد: بانوان آبادانی همواره از نبود پارک “ویژه‌ بانوان” در شهر گلایه بسیاری دارند که امیدواریم هر چه زودتر با محقق شدن این امر در راستای رضایت آنها گام مثبتی برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های دیگری نیز در شهرستان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بودجه شهرداری آبادان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.
شیرازی با اشاره اینکه امسال، سال تحول بنیادی بودجه و اعتبار برای آبادان است افزود: شهرداری به‌منظور تغییر و زیباسازی چهره شهر آبادان برنامه‌های کوتاه و بلندمدتی را در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه البته اجرای پروژه‌های و اقدامات اجرایی بزرگ در شهرستان مستلزم اعتبار و بودجه مکفی است که باید استانداری لحاظ کند، افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بودجه شهرداری آبادان از افزایش قابل قبول ۲۰ درصدی برخوردار بوده که این امر بسیار بااهمیت است.
شهردار آبادان اضافه کرد: گفتنی است بودجه پیشنهاد شده با رایزنی و همفکری فرماندار و اعضای شورای شهر تعیین شده است.
وی گفت: همه تلاش‌های صورت گرفته در راستای تعالی و پیشرفت شهر و ایجاد چهره زیبای آبادان متناسب با خواست و رضایت مردم این منطقه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *