برگزاری شب داستان کوتاه گریه خاک هندیجان

خورنا: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری جشنواره داستان کوتاهی با عنوان گریه خاک در این شهرستان خبر داد.

سید عارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان اقدام به برگزاری جشنواره داستان کوتاه گریه خاک خواهد کرد.
وی افزود: این جشنواره با موضوع قیام خونین امام حسین (ع) در روز عاشورا برگزار خواهد شد و با انتشار فراخوانی از تمام جوانان و علاقه‌مندان به موضوعات فرهنگی و دینی برای شرکت در این جشنواره دعوت شده‌است.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ادامه داد: این جشنواره قرار است در تاریخ ۲۴ آذرماه سال جاری در سالن مجتمع فرهنگی خلیج فارس هندیجان برگزار شود.
مهدی‌نیا گفت: افرادی که علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره هستند تا پانزدهم آذرماه فرصت دارند آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان ارسال کنند.
وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان با برگزاری این جشنواره اهدافی فرهنگی را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند در توسعه فرهنگ عاشورا در بین جوانان و نوجوانان نقشی اساسی را ایفا کند.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان درخصوص جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این جشنواره تصریح کرد: هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده‌ اما سعی ما بر این است که با اهدای جوایز ارزشمند به برگزیدگان، جوانان را برای ادامه فعالیت در زمینه‌های فرهنگی به ویژه موضوعات مرتبط با زندگی ائمه اطهار(ع) تشویق کنیم.