اسرائیل قبل از حمله به ایران نابود می‌شود

خورنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی نماینده بیرجند و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فشارهای اخیر آمریکا و غرب علیه ایران همچون سناریوسازی،افزایش تحریم‌ها و نیز تهدید به حمله نظامی گفت: بیداری اسلامی در منطقه که الهام گرفته از انقلاب اسلامی است، موجب به هم ریختگی تمامی برنامه‌های غرب‌ها و آمریکا شده است.

وی با اشاره به پیروزی اسلام‌گرایان در تونس و نیز مطالبات اسلامی مردم مصر یادآور شد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها هیچ گاه تصور نمی‌کردند در تونس اسلام‌گرایان به پیروزی برسند و با توجه به این نکته که سال‌ها در این کشورها فرهنگ غربی رواج داشته تا جایی که حتی در تونس مردم نمی‌توانستند به مساجد بروند، پیروزی اسلام‌گرایان در این کشورها برای آنها شکستی بسیار سخت است.

ابراهیمی برگزاری دو همایش بیداری اسلامی و نیز انتفاضه مردم فلسطین در ایران از دیگر علل اخیر فشار علیه ایران عنوان کرد و افزود:‌ در این دو همایش رهبر معظم انقلاب جهت‌گیری انقلاب‌های کشورهای منطقه را مشخص کردند که این امر موجب از هم پاشیدگی تصمیمات غربی‌ها در منطقه شد.

وی سفر رهبر معظم انقلاب را به کرمانشاه و در پی آن اتحاد بین امت و ملت و رهبری و مردم را از دیگر دلایل فشار اخیر غربی علیه ایران دانست و افزود: مجموع این مسائل باعث شد که غربی‌ها و آمریکایی‌ها در حالی که سرمایه‌گذاری زیادی کرده بوند از غافله عقب بمانند و دیدیم که جمهوری اسلامی ایران در عین اینکه تحریم بود بهترین خلاقیت‌ها را از خود را بروز داد و حتی موجب هدایت انقلاب‌های منطقه شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس، شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه مقابل حزب‌الله، ایستادگی سوریه در برابر فشار غربی‌ها و نیز مطالبات اسلامی مطرح شده در مصر و تونس و … را از جمله تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی خواند و افزود: غربی‌ها و به خصوص آمریکا پس از تاثیرگذاری ایران خواستند جلوی الهام بخش ایران را بگیرند و اول با تهمت زدن دست به سناریوسازی زدند.

وی افزود: آنها در مرحله دوم در واکنشی عصبی بحث ترور فرماندهان سپاه را مطرح کردند که این خود بیانگر شکست کشوری است که خود را داعیه‌دار اداره جهان و توانمندی می‌داند. چرا که کارش به جایی رسیده که از روی استیصال و ضعف مسئولان جمهوری را تهدید به ترور می‌کند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه امروز دیگر آمریکا نه راه پس و نه راه پیش دارد،‌ گفت: خیزش‌های منطقه امروز به قلب آمریکا و اروپا رسیده است و الان در هزار شهر اروپایی بحث وال استریت مطرح است.

نماینده بیرجند در خانه ملت تاکید کرد: با همه این مسائل امروز آمریکا شکست خورده است و در تمام دنیا نفرت عمومی علیه اوست و نمی‌تواند با تهدیدات نظامی و اقتصادی جلوی این استیصال را بگیرد.

وی با اشاره به استقامت ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس به توانمندی‌های امروز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز اقتدار، هماهنگی،‌انسجام و نیز امکانات مادی و معنوی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر شده و ملت ایران آماده دفاع در تمام زمینه‌ها در کشور خود است. ما الان تنها نیستیم بلکه در لبنان، مصر، تونس، فلسطین و … فریاد ما است که بلند می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش پایانی گفت‌وگوی خود در پاسخ به ادعای مضحک رژیم صهیونیستی و آمریکا مبنی بر حمله نظامی به ایران گفت:  ‌این تنها یک ادعای بی‌پایه و اساس است چرا که امروز رژیم صهیونیستی در تل‌آویو برای بقای خودش تلاش می‌کند و نمونه این استیصال رژیم صهیونیستی را در سالگرد اشغال فلسطین “روز نکبت” دیدیم که چگونه با شعار دادن برخی مردم از کشورهای تازه انقلاب کرده چگونه رژیم صهیونیستی دستپاچه شد.

وی تاکید کرد: ‌امروز همین نیروها با ایران متحد هستند و اگر رژیم صهیونیستی دست به اقدام احمقانه‌ای علیه ما بزند در آتش خشم جمهوری اسلامی ایران و حامیان آن در سراسر دنیا، فرو خواهد شد.

ابراهیمی در خاتمه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قبل از آنکه بخواهد اقدامی علیه ایران بکند، توسط حامیان انقلاب اسلامی در مرزهای خود نابود می‌شود.