فرماندار هندیجان: آرامگاه امامزاده عبدالله در هندیجان مرمت شود

خورنا: فرماندار هندیجان خطاب به مسئولان شهری و استانی گفت: آرامگاه امامزاده عبدالله در شهرستان به سبب اهمیت و قدمت آن مرمت شود.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان باید توجه بیشتری به اماکن مذهبی و امامزاده‌ها داشته باشد.
وی تصریح کرد: توجه به امامزاده عبدالله که از فرزندان امام محمدباقر(ع) بوده، واقع در روستایی در هندیجان با فاصله ۴۵ کیلومتری شهرستان قرار بوده که از اهمیت و ارزش قابل توجهی برخوردار است.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: این روستا هم‌مرز با استان بوشهر بوده و هم‌اکنون مزار این امامزاده محل زیارت محبان اهل‌بیت(ع) و مورد تکریم و احترام اهالی و زائران سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه مرقد مطهر امامزاده عبدالله در نزدیکی شهرستان هندیجان و در ساحل خلیج فارس در ۱۵ کیلومتری بندر دیلم قرار دارد ادامه داد: افراد زیادی برای زیارت و گردشگری با این مکان مقدس می‌آیند و این وجهه برای مرقد امامزاده عبدالله اصلا در خور شأن نیست.
فرج‌الهی گفت: از مسئولان سازمان اوقاف خواستار رسیدگی و توجه بیشتر به این مکان مقدس هستیم.
وی اضافه کرد: چهار سال پیش اجساد ۱۱ تن از نوادگان امامزاده عبدالله در این مکان یافت شد و با پی بردن به اهمیت این موضوع می‌توان توجه بیشتری به حضور این مکان متبرک در شهرستان داشت.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: درست است هندیجان از فقر منابع فرهنگی و اجتماعی فراوانی بهره‌ می‌برد اما حداقل ساخت و مرمت امامزاده آن باید در اولویت امور مسئولان شهری و استانی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: سازمان خیریه و اوقاف استان همیشه در این زمینه حضور فعال داشته و امیدواریم همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.