احمدی‌نژاد: ورود زنان به ورزشگاه با نظر رهبری بود

خورنا: احمدی‌نژاد گفت: با یکی از کسانی که قبلاً به ایشان ارادت داشتیم و الآن هم دوست‌شان داریم، چهل و پنج دقیقه صحبت کردیم که تمام این چهل و پنج دقیقه به فحش و ناسزا به دولت گذشت.
تهمت‌های دزدی، جادوگری، رمالی به دولت نثار کرد و گفت تمام مسایل و برنامه‌های فرهنگی شما از ارزش‌ها و از مسیر اصلی منحرف است. من گفتم شما یک موضع دولت را نشان بدهید که مخالف فتواهای رهبری باشد. گفت: ورزشگاه‌ها! من گفتم من با رهبری صحبت کردم، رهبری گفتند در دولت‌های دیگر بخاطر اینکه سوء‌استفاده و بهره‌برداری سیاسی ممکن بود بشود، اجازه ندادم ولی ایشان به بنده اجازه دادند. بعد چون فضا خراب شد، ایشان فرمودند موضوع را جمع کنید چون فعلاً مسأله اول مملکت این نیست.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه بعد از موضع رهبری در قبال کار فرهنگی (مظلومیت فرهنگ) ما یک سال را سال کار فرهنگی دولت اعلام کردیم، گفت: در تمام سفرها کمیسیون فرهنگی تشکیل شد و مصوبات کمیسیون فرهنگی را به رهبری دادم و ایشان تأیید کردند. دقیقاً همان چیزهایی بود که رهبری فرمودند.

به آقا گفتم با ۲ تا دوست اینطوری فاتحه ولایت خوانده است

احمدی‌نژاد همچنین افزود: مخالفین ما بعضی حرف‌ها را می‌گویند که ما از بیت رهبری شنیده‌ایم. اینها از کجا از جلسه خصوصی من و رهبری مطلع می‌شوند که حرف‌های خصوصی بین من و رهبری را می‌دانند؟

وی ادامه داد: شما بدانید که ولایت فقیه از جنس محبت است و حالت خشن و دستوری ندارد. رابطه پدر و پسری است. پیامبر فرمود من و علی “پدر امت” هستیم. یک عده گفتند که نه، باید بحث ارباب و رعیتی باشد و گفتند که رهبری می‌تواند زن شما را بر شما حرام کند. به آقا گفتم اگر شما دوتا دوست اینطوری داشته باشید فاتحه ولایت خوانده می‌شود.

چرا جهرمی آزاد است؟

احمدی‌نژاد افزود: در قضیه اختلاس قائم مقام بانک مرکزی را به دلیل اینکه نظارت بر جزئیات نداشت بازداشت کردند، ولی جهرمی که سیزده تیرماه برای اینها LC باز کرد هنوز آزاد است. در حالی که قبلاً تذکر داده شده بود که اینها مشکل دارند. به پورمحمدی (قائم مقام بانک مرکزی) گفته بودند بگو کار مشایی است تا آزادت کنیم. به او گفتند تو چرا از جلسه‌ای که با رؤسای بانک‌ها داشتی صورت‌جلسه نداری؟

وی درباره هجمه‌ها به اطرافیان خود گفت: اینها برنامه‌ریزی داشتند که در گام اول مشایی، سپس رحیمی بعد بقایی و بعد هم ثمره مظلوم را تخریب کنند.

احمدی‌نژاد در خانه احمد توکلی چه گفت؟

احمدی‌نژاد گفت: سال ۸۴ در جلسه‌ای که سه ماه قبل از انتخابات در منزل احمد توکلی برگزار شد، در پاسخ به دعوت او برای حضور در انتخابات ۸۴ که توکلی می‌گفت ما به شما رسیده‌ایم، به او گفتم: شما که مرا دعوت می‌کنید آیا به تبعاتش هم واقفید؟ اگر من که از متن پابرهنه‌ها هستم بیایم، یک انقلاب دیگر به راه می‌افتد و بساط اشرافی‌گری جمع می‌شود؟