حضور عابدزاده در پرسپولیس منتفی شد

خورنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از منتفی شدن حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: هدایت دروازه بانان تیم پرسپولیس را یک مربی آلمانی که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال این کشور را هم دارد، برعهده می‌گیرد.

محمد رویانیان با اعلام این خبر افزود: حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد استیلی بود. در این رابطه ما شنبه شب جلسه‌ای با هم داشتیم که در آن شرایط سختی از سوی عابدزاده برای همکاری با تیم پرسپولیس مطرح شد.

وی در ادامه افزود: با شرایط سختگیرانه‌ای که از سوی عابدزاده مطرح شده بود، در وضعیت فعلی امکان همکاری میسر نبود، چرا که کار با شرایط ایشان نه به صلاح باشگاه بود و نه دروازه بان‌های پرسپولیس.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد؛ در این رابطه حتی نظر علی پروین به عنوان رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس را نیز جویا شدیم و در مجموع به این جمع بندی رسیدیم که نمی‌توانیم با آقای عابدزاده همکاری کنیم.

رویانیان که با برنامه ورزش از نگاه ۲ گفت‌وگو می‌کرد، افزود: برای هدایت دروازه بان‌های تیم پرسپولیس با یک مربی آلمانی وارد مذاکره شده‌ایم. این مربی آلمانی که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشورش را نیز دارد بزودی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس به ایران می‌آید.

وی در خصوص حکمی که باشگاه پرسپولیس برای شیث رضایی و محمد نصرتی صادر کرده است، گفت: من به عنوان مدیرعامل باشگاه این حکم را با مشورت‌های بسیاری که با افراد آگاه دانا و صادق داشتم، صادر کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این حکم را یک “حکم مدیریتی” خواند و گفت: این حکم به این خاطر صادر شد که نصرتی و شیث رضایی با حرکتی که انجام دادند، هویت باشگاه پرسپولیس را زیر سئوال بردند.

رویانیان خاطرنشان کرد از آنجایی که من به عنوان مدیرعامل با بازیکنان قرارداد می بندم، این حق را هم دارم که در شرایطی این چنینی وارد عمل شده و احکام مدیریتی صادر کنم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد حمید استیلی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که من مدیرعامل پرسپولیس شده‌ام، تیم با هدایت استیلی به چهار پیروزی و یک تساوی رسیده و تنها یک باخت داشته و در سه بازی اخیر به سه پیروزی پی در پی دست یافته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استیلی را از نظر فنی و اخلاقی یک مربی خوب خواند و گفت: اینکه ما در حال مذاکره با مربی خارجی هستیم برای فصل آینده است. در این بین اگر استیلی بتواند در فصل جاری نتایج خوبی با پرسپولیس کسب کند، او نیز یک از گزینه‌های ما برای فصل آینده خواهد بود.