داوود احمدی‌نژاد: موسوی و کروبی ارزش دستگیر شدن ندارند!

خورنا: داوود احمدی‌نژاد درباره ورود جریان انحرافی به فاز سیاسی اظهار داشت: ما تاریخ انقلاب را این‌گونه دیده‌ایم که همه جریان‌های مخالف از فاز سیاسی و فرهنگی شروع کرده‌اند و به فاز نظامی ختم شده‌اند و این‌ها هم جدا از آنهای دیگر نیستند. اینان در مقابل اعتقادات ما ایستاده‌اند و پیامبران را به سخره گرفته‌اند، مکتب اسلام را در برابر مکتب ایران نفی کرده‌اند، این‌ها بعد از پایان این دوره چه جایگاهی می‌توانند داشته باشند پس بنابراین باید وارد فتنه شوند که بتوانند به هدف‌شان برسند.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی به هیچ‌کدام از باورهای دینی و اعتقادات ما اعتقادی ندارند و کاملاً مخالفند، افزود: این‌ها ولیده شیطانند، اینان با عنوان امام زمان هزاران خطا انجام می‌دهند، خطاهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی. در حال حاضر اینان حلقه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی‌ای درست کرده‌اند که جدا از حلقه‌های رسمی‌اند. اینان در واقع در حال بنیانگذاری تئوری فوکویاما در کشورند.

برادر محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با افکارنیوز با بیان اینکه “در قضیه سران فتنه ما دقت نکردیم”، اظهار داشت: همه بر این عقیده بودیم که دستگیر شوند اما چند مهره سوخته که دیگر ارزش دستگیرشدن ندارند! برای نخستین بار در تاریخ بشر کیفرخواست مجرمان را مردم صادر کردند نه سیستم قضایی ولی باز هم به آن توجه نشد! چند مهره سوخته را دستگیر کنیم چه دردی از دل اجتماع حل می‌شود؟ حل نمی‌شود جز اینکه افکار عمومی دنیا از این حماسه خلق‌شده برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: این جریان انحرافی در مسیر و در ادامه همان جریان فتنه سبز است و هیچ تعارضی با هم ندارند و اگر هم بخواهیم سندی ارایه دهیم در عزل و نصب‌ها به وضوح می‌توانیم ببینیم، یعنی به وضوح می‌بینیم که همین جریان منحرف کسانی را در بعضی جاها به کار گرفته است که در فتنه سبز بوده‌اند.

برادر محمود احمدی‌نژاد اضافه کرد: دیدگاه و نظرات من مطبوع رییس‌جمهور نیست. انقلاب اسلامی انقلاب هابیل و قابیل است، حاصل خون هابیل است و خون هابیل در رگ‌های ما نیز در جریان است و ما نمی‌توانیم بنشینیم و ببینیم که هرکسی هر کاری که می‌خواهد با انقلاب بکند و هرحرفی را بر زبان آورد و هر صدمه‌یی را نیز بر پیکر انقلاب و اسلام بیاورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *