قلعه‌نویی: برنامه ۹۰ برای حاشیه‌بردن اختلاس و استیضاح است

خورنا: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز لب به انتقاد از برنامه نود و عادل فردوسی‌پور گشود و این برنامه را در جهت کم‌رنگ کردن برخی مشکلات اصلی جامعه دانست و آن را یک نوع سیاسی‌کاری برخی افراد مسئول عنوان کرد که نمی‌خواستند موضوع استیضاح و اختلاس در بین مردم به عنوان یک مطالبه باقی بماند.

وی که این روزها از دست برخی افراد و حواشی پیرامون باشگاهش به شدت ناراحت است گفت: منافع عده‌ای در باشگاه از بین رفته است و به همین دلیل برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازان تبریز در ادامه به موضوعات روز فوتبال بویژه موضوع تیم پرسپولیس و حواشی مربوط به دو بازیکن این تیم اشاره کرده که متن آن را در زیر می‌خوانید:

مدیر عامل باشگاه شما در مصاحبه‌ای از برخی حاشیه‌سازان انتقاد کرده است؛ نظر شما چیست؟

بنده بر این نظرم که هرجا افراد بخواهند با صداقت کار کنند و سالم باشند این مسایل پیش می‌آید و دست یک‌سری از افراد از باشگاه کوتاه شده و دیگر نفعی نمی‌برند و همان‌ها در حال حاضر برایمان حاشیه درست می‌کنند.

اما در بعد نتیجه‌گیری تیم شما بد عمل نکرده است.

خدا پدرتان را بیامرزد. ما در حال حاضر با هدف ساختارسازی فعالیت می‌کنیم. در گذشته فوتبال آذربایجان بیست تا سی درصد نفرات تیم ملی را تشکیل می‌داد و ما می‌خواهیم به همان جایگاه برگردیم.

دیدگاه تماشاگران نسبت به این موضع چیست؟

آنها نمی‌دانند که ما چه برنامه‌ای داریم متاسفانه همان افرادی که گفتم می‌خواهند ذهن تماشاگران ما منحرف کنند.

این افراد در داخل تبریز هستند یا بیرون شهر؟

هم داخل و هم خارج اما فعلاً نمی‌خواهم بحث آنها بیشتر از این باز کنم. اینجا یکسری مشکلات دیگر هم هست که نمی‌توانم به آنها اشاره کنم.

شنیدیم که قصد استعفا کردن داشتید!

بله خب وقتی شما درجایی باشید که احساس کنید نمی‌توانید کارآیی داشته باشی اگر بمانی خیانت کرده‌ای و بنده آدمی نیستم که تحت هر شرایطی در یک جا بمانم. ما می‌خواهیم به بلوغ تاکتیکی برسیم و باید همه حتی تماشاگران با نگرش ما همسو باشند و اگر این همسویی نباشد به مشکل می‌خوریم. متاسفانه یکسری آدم که کوچک هستند و کوچک فکر می‌کنند نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

اما مدیرعامل باشگاه همواره از شما حمایت کرده است.

بله، ایشان از افراد دلسوز فوتبال هستند که چون سالم کار می‌کند مورد حمله همان جریان قرار می‌گیرد.

در نیم فصل قصد خرید چه نفراتی دارید؟

فعلا نمی‌توانم به نام‌ها اشاره کنم اما سعی می‌کنیم از سهمیه داخلی و یک سهمیه آسیایی خود استفاده کنیم.

خبر جابجایی مهدی کیانی با مهرداد اولادی صحت دارد؟

صحبت‌هایی شده است اما هنوز چیزی قطعی نیست.

حمایت اخیر شما از محمد نصرتی هم بازتاب‌هایی را در پی داشت.

بنده می‌گویم چرا باید در صدا و سیما این بحث باز شود؟ متاسفانه برخی‌ها و بویژه برنامه نود و عادل فردوسی‌پور ابزار دست شده‌اند و از آنها استفاده ابزاری می‌شود.

یعنی خودشان بی‌اطلاعند؟

یا ابزار دست شده‌اند و یا خودشان فوتبال را ابزار قرارداده‌اند. متاسفانه اینها در برنامه نود باعث می‌شوند که مشکلات جامعه مخفی بماند. بنده کار نصرتی و شیث را محکوم می‌کنم و می‌گویم با این مسایل باید برخورد شود اما حرفم این است که در صدا و سیما و برنامه نود با پرداختن به این مسایل مشکلات دیگر جامعه مثل اشتغال و … را مخفی نگه می‌‌دارند. درست در روزهایی که بحث اختلاس و استیضاح وزیر مطرح بود این داستان راه افتاد و این همه اس ام اس برای بازیکنان پرسپولیس درست شد. این آقایان در گذشته هم این کار را انجام داده و فوتبال را قربانی کرده‌اند. متاسفانه برخی از مردم هم با سوار شدن بر این موج به نفع آنها عمل کرده‌اند. به نظر من اگر آقایان در صدا و سیما روی این موضوع زوم نمی‌کردند تا این حد بازتاب داخلی و خارجی نداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *