استقلال تهران مغلوب ناسیونال پاراگوئه شد

خورنا: تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه مسابقه های سه جانبه جام ‘ولایت’، عصر امروز (شنبه) مقابل تیم ناسیونال پاراگوئه مغلوب شد.

در این بازی که بعدازظهر امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پاراگوئه ای با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم استقلال تهران به پیروزی رسید.

تنها گل این بازی را ‘رودریگو تکسیرا’ در دقیقه ۶۵ برای تیم ناسیونال پاراگوئه به ثمر رساند.

‘پرویز مظلومی’ سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که ملی پوشان خود را در اختیار نداشت، تیمش را با ترکیب جدیدی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان فرستاد و همین موضوع باعث شد تا اشتباهات فردی و گروهی بازیکنان این تیم در نیمه نخست، بسیار زیاد باشد.

بازیکنان دو تیم، در دقایق ابتدایی این دیدار به ارزیابی یکدیگر پرداخته و بسیار محتاط، بازی را آغاز کردند. در ادامه بازیکنان دو تیم که به شناخت نسبی از حریف رسیده بودند، رفته رفته حملاتی را روی دروازه یکدیگر طراحی کردند اما هیچ کدام به ثمر ننشست.

البته در این بین، موقعیت‌های بازیکنان تیم استقلال تهران بیش از بازیکنان رقیب بود و با این همه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازیکنان دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در این دیدار به دنبال کسب پیروزی بود، تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرد و ‘علی حمودی’ را در جناح راست به کار گرفت.

با آمدن ‘حمودی’، حملات تیم استقلال از جناح راست بیشتر شد و این تیم صاحب چندین موقعیت گلزنی شد اما تمامی این موقعیت‌ها با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت.

در ادامه، بازیکنان تیم ناسیونال پاراگوئه نیز در موقعیت مناسب گلزنی برای تغییر نتیجه دیدار بودند که این فرصت نیز برای این تیم از دست رفت تا بازی همچنان با همین نتیجه دنبال شود.

روند بد اقبالی‌های تیم استقلال برای گلزنی در این دیدار و اشتباه مسلم مدافعان این تیم، سرانجام بازیکنان رقیب را در موقعیت گلزنی قرار داد و این تیم توسط ‘رودریگو تکسیرا’ در دقیقه ۶۵ به گل رسید.

بازیکنان تیم استقلال که نتیجه را از دست رفته می‌دیدند، خیلی زود دست به کار شده و همه جانبه به سوی دروازه تیم ناسیونال هجوم آوردند که همین مسئله باعث شد تا اشتباهات فردی بازیکنان بیش از گذشته شده و آنان نتوانند در گلزنی موفق عمل کنند.

در ادامه و در حالی که بازیکنان تیم ناسیونال، سعی در حفظ توپ و نتیجه داشتند بازیکنان استقلال باز هم در تغییر نتیجه ناکام بودند و نتوانستند از موقعیت‌های خود به درستی استفاده کنند و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

تیم استقلال در چارچوب این مسابقه‌ها، ساعت ۳۰ / ۱۶ دقیقه روز
دوشنبه (پس فردا) به دیدار تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

”علیرضا فغانی’ قضاوت این دیدار را برعهده داشت که با نشان دادن کارت زرد به ‘کیانوش رحمتی’ هافبک تیم استقلال تهران، این بازیکن را جریمه کرد.

۲۰۰ هوادار تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، از نزدیک این بازی را نظاره گر بودند.

فقط ۵ خبرنگار برای پوشش خبری این رویداد ورزشی در این ورزشگاه حاضر بودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *