افتتاح نمایشگاه بزرگ ۵ هزار عنوانی کتاب در بهبهان

خورنا: سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بهبهان گفت: به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه بزرگ ۵ هزار عنوانی کتاب در این شهرستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان از افتتاح نمایشگاه بزرگ پنج هزار عنوانی کتاب به مناسبت هفته کتاب در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ کتابخوانی در میان مردم بهبهان وجود داشته و استقبال آنها از کتاب و کتابخوانی مطلوب است تصمیم به برگزاری نمایشگاه های کتاب متعددی در طول سال گرفته‌ایم.
وی تصریح کرد: بر همین اساس پس از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی که به گفته مردم و مسئولان بسیار پربار بوده است، به مناسبت هفته کتاب اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب دیگری در این شهرستان کرده ایم.
حسینی منفرد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه پنج هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف از جمله علمی، هنری، کودکانه، تاریخی، مذهبی، آموزشی و ادبیات با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.
سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بهبهان در ادامه در خصوص زمان و ساعات بازدید از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از امروز و به مدت ۲۰ روز در نگارخانه میرزاشوقی بهبهان دایر بوده و همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقمندان به کتاب خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش میزان تخفیف ویژه این نمایشگاه و تخصیص بن‌هایی به دانش آموزان و دانشجویان نیز هستیم.
حسینی منفرد با بیان اینکه سالن میرزاشوقی تنها سالن مناسب برای برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در بهبهان است، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل فضای کم این سالن نمی‌توان همه عناوین مورد نظر نمایشگاه را در معرض دید گذاشت و این عناوین به مرور بر روی میزها آورده می‌شوند.
وی افزود: ما حتی از اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان نیز درخواست اختصاص زمین برای ساخت سالنی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در بهبهان را داده‌ایم اما جوابی نگرفته‌ایم.
سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً اگر سالن مناسبی در بهبهان وجود داشته باشد ما نیز توانایی برگزاری نمایشگاه‌های مختلفی در این شهر خواهیم داشت.