مراسم مداحی ملا باسم کربلایی در مصلای آبادان

خورنا: به مناسبت دهه ولایت و امامت جشنی با حضور ملا باسم کربلایی مداح اهل بیت(ع) در مصلای آبادان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید موسی مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، یک سخنران و دو مداح عراقی برنامه‌هایی را در برخی شهرهای استان برای اهالی عرب زبان برگزار خواهند کرد.
وی افزود: این برنامه در چند سال گذشته تنها در اهواز برگزار می‌شد که با توجه به استقبال خوب مردم این شهر مقرر شد تا امسال این برنامه در چند شهر دیگر خوزستان از جمله آبادان نیز اجرا شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان در خصوص افراد حاضر در این مراسم گفت: طبق برنامه سید محمد باقر فالی خطیب معروف و مشهور شیعه و همچنین دو مداح شناخته شده عراقی یعنی ملا باسم و ملاجلیل کربلایی قرار است در این مراسم به اجرای سخنرانی و مداحی بپردازند.
مدنی تاریخ اجرای این مراسم را روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه عنوان کرد و ادامه داد: مراسم در ساعت ۱۵ در محل مصلای نماز جمعه شهرستان آبادان با حضور مردم  و رؤسای عشایر برگزار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اظهار داشت: ستاد غدیر مطابق برنامه هر ساله در سازمان تبلیغات تشکیل خواهد شد و برنامه‌های این ستاد در دو بخش عمومی و ویژه برگزار خواهند شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان تصریح کرد: برای مراسم عمومی که مردم و ادارات در اجرای آن سهم عمده‌ای را به عهده دارند نیازمند تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب در سطح شهر هستیم.
مدنی افزود: در بخش مراسم ویژه که سخنرانی و مداحی عربی در مصلای نماز جمعه است ادارات با نصب پلاکاردها و بنرهایی در سطح شهر و هر یک در محدوده مخصوص برای تبلیغ این مراسم همکاری خواهند کرد.
وی گفت: از دستگاه‌های شهری می‌خواهیم تا با اعلام برنامه‌های مورد نظر خود برای این هفته به سازمان تبلیغات اسلامی زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر جشن‌های اعیاد قربان و غدیرخم را فراهم کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *