نصرتی: فردوسی‌پور نابودم کرد

خورنا: نصرتی تاکید می‌کند که در ماجرای بازی پرسپولیس و داماش عمدی در کار نبوده است.

هنوز توی شوک است. سوگند می‌خورد که عمدی در کارش نبوده و خودش هم نمی‌داند چرا یک دفعه ورق به ضرر او به زمین برگشت.

نصرتی درخصوص رای صادر شده توسط باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «خبرش را شنیدم اما واقعاً نمی‌دانم در این باره باید چه چیزی باید بگویم. دیروز شنیدم که برخی از پیشکسوتان هم بیانیه نوشته‌اند و از من حمایت کردند. من تا به حال کمیته انضباطی هم نرفته‌ام و سابقه‌ای هم ندارم. همه پیشکسوتان به من لطف دارند. خدا بزرگ است. فکر می‌کنم عزت دست خداست. نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم اما یک‌نفر نیامد از خود من در این زمینه سوال کند. باور کنید من هیچ قصد و غرضی نداشتم. چون یک ‌سر این قضیه شیث است همه فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است.»

نصرتی در ادامه اشاره‌ای هم به بیانیه‌ای که جمعی از بازیکنان تیم ملی امضا کرده‌اند می‌کند و ادامه می‌دهد: «من با همه آن‌ها همبازی بوده‌ام و همه می‌دانند که اخلاق من چطوری است. ما هم خدایی داریم. عادل فردوسی‌پور مرا نابود کرد اما نمی‌داند از آن طرف خدایی هم وجود دارد.»

وقتی به نصرتی می‌گوییم که رای اصلی فدراسیون فردا اعلام می‌شود او کمی سکوت می‌کند و ادامه می‌دهد: «خدای من هم بزرگ است. من سابقه‌ام برای همه مشخص است و همه می‌دانند که محمد نصرتی چه کسی است.»

عقیده خیلی‌ها بر این است اتفاقی که افتاده نشات گرفته از شوخی‌هایی است که بازیکنان در تمرینات با هم می‌کنند. عقیده ای که نصرتی این‌طور جوابش را می‌دهد: «به والله، به والله من از این شوخی‌ها با کسی ندارم. من مجرد نیستم و یک‌ فرد متاهل هستم. چرا باید از این کارها بکنم. هر‌کسی به زعم خودش یک ‌چیزی نوشته است. هیچ‌وقت با کسی از این شوخی‌ها نداشته و ندارم.»

اما پیش‌بینی بازیکن پرسپولیس از سرانجام اتفاقی که افتاده. «نمی‌دانم، فقط این را می‌دانم که خدای من هم بزرگ است.»

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *