فیروز کریمی: هر که از “کی‌روش” ایراد بگیرد باید به عقلش شک کرد!

خورنا: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر ضمن اشاره به اینکه اگر به استقلال برگردم تیمی می‌سازم که همه انگشت به دهان بمانند، گفت: “کی‌روش” یک مربی بزرگ بین‌المللی است و هر که از نحوه مربیگری او ایراد بگیرد باید به عقلش شک کرد.

فیروز کریمی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در بازی مقابل نفت تهران نتیجه را به استخری که درون زمین ایجاد شده بود واگذار کردیم! ما آمادگی بازی در چنین زمینی را نداشتیم، چرا که هنوز در بوشهر کولر گازی روشن می‌کنیم!

وی افزود: فرکی از مفاخر فوتبال ایران است و من با وی در مدرسه همکلاس بودم. در آن زمان فرکی از من خیلی می‌ترسید اما اخیرا فهمیده‌ام که حسین نسبت به گذشته خیلی قدرتمندتر شده است. قبل از بازی من ترس را در چهره فرکی دیده بودم اما وقتی زمین بازی را دیدیم جای ما با هم عوض شد و آن موقع من ترسیده بودم!

کریمی در خصوص اینکه اگر به وی دوباره پیشنهاد سرمربیگری استقلال بشود قبول می‌کند؟، گفت: هر مربی دوست دارد هدایت تیم‌های استقلال و پرسپولیس را برعهده بگیرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اگر روزی قرار باشد دوباره در استقلال مربیگری کنم با یک تعامل بیشتر و تفکر ویژه باز می‌گردم، البته به شرطی که پیش از شروع فصل زمام امور را در دست بگیرم. اگر با این شرایط به استقلال برگردم ایمان دارم تیمی خواهم ساخت که همه انگشت به دهان بمانند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در خصوص پاسخ کی‌روش به مصاحبه‌ای که او در مورد کادر فنی تیم ملی کرده بود خاطرنشان کرد: نحوه پاسخ کی‌روش درس خوبی برای من بود. من از کی‌روش درس بزرگی گرفتم. ما باید خیلی از مسائل را با کادر فنی تیم ملی به صورت درون خانوادگی حل کنیم.

وی افزود: کی‌روش یک مربی بزرگ بین المللی است و هر که نسبت به نحوه مربیگری او ایراد بگیرد باید به عقلش شک کرد، نه به نحوه مربیگری کی روش!

سرمربی پیشین تیم استقلال همچنین ادامه داد: منظور من در مصاحبه‌ای که انجام دادم این بود که چشمان ناظر بر تیم ما که بهترین خط دفاعی لیگ و حتی دروازه به ان ما را نمی‌بیند، چشمان سالمی نیستند، چون ۱۱ هفته بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کردن کار ساده‌ای نیست و نمی‌تواند اتفاقی باشد.

کریمی در پاسخ به این پرسش که “چرا با وجود اینکه پست بانک نیز به اسپانسرهای باشگاه شاهین بوشهر اضافه شده اما همچنان بازیکنان این تیم مشکلات مالی دارند؟”، اظهار داشت: باید بگویم که پست بانک جانشین بانک صادرات شده است نه اینکه به عنوان اسپانسر دوم به باشگاه شاهین اضافه شده است. چه کسی گفته تیمی که اسپانسر آن بانک است نباید مشکلات مالی داشته باشد؟ اگر این طور است کارمندان بانک باید سوپر میلیاردر باشند در حالی که خیلی از آن‌ها رفقای من بوده و از حقوق ناکافی خود می‌نالند.

وی افزود: ما مشکل مالی نداشتیم بلکه مشکل ما در مدیریت تقسیم منابع مالی است. باشگاه شاهین بوشهر جزو آن دسته از باشگاه‌هایی است که پرداخت‌هایش به کادر فنی و بازیکنان خوب بوده اما نحوه پرداخت آن مناسب نبوده است. مطمئن باشید این مشکل نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در پاسخ به این پرسش که “چه جایگاهی را در رقابت‌های لیگ برتر برای تیمتان ترسیم کرده‌اید؟”، گفت: ما در نیم فصل جابه‌جایی‌های خوبی را خواهیم داشت. تیم شاهین طی دو سال گذشته جزو تیم‌های پایین جدول بوده و با این سبک در لیگ توانسته باقی بماند. به نظر من حضور در نیمه بالایی جدول لیگ می‌تواند برای ما موفقیت محسوب شود.

کریمی در خصوص وضعیت حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس از نظر بازیکن جزو ۴ تیم برتر رقابت‌های لیگ است. در ابتدای فصل پرسپولیسی‌ها بدشانسی آوردند، سپس یکسری مسائل حاشیه‌ای گریبانگیر آن‌ها شد و در نهایت اتفاقاتی افتاد که باعث شد تیم نتواند نتایج خوبی کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر خاطر نشان کرد: تیمی که طرفدار دارد، هر زمان که دچار مشکل شود، باید هواداران به کمک آن تیم بیایند.متاسفانه از ابتدای فصل طرفداران پرسپولیس از این موضوع غافل بوده و خود آنها به حواشی تیم دامن زده‌اند.

وی افزود: به نظر من طرفداران پرسپولیس همگام با کادر مدیریتی و فنی تیم جلو نیامده بلکه از آن‌ها نیز عقب افتاده بودند. در حال حاضر آن‌ها خودشان را تا حدودی رسانده‌اند که این موضوع باعث شده همانطور که همگان دیدند شرایط پرسپولیس بهتر شود.

کریمی در خاتمه تصریح کرد: من اعتقاد دارم اگر طرفداران خوب از تیمشان حمایت کنند پرسپولیس به راحتی می‌تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. در ضمن من در شرایط فعلی به هیچ وجه به تغییر استیلی اعتقادی ندارم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *