گلایه مطهری از برخی خبرگزاری​ها و رسانه​ها

خورنا-علی مطهری(خبرآنلاین): متاسفانه برخی رسانه‌ها و بویژه خبرگزاری​ها مزاح بنده در نطق دفاعیه استعفایم را عمداً یا سهواً بد منعکس کردند. جمله اینجانب این بود: «می​دانید آقای لاریجانی داماد خانواده ماست و البته از باب مزاح عرض می‌کنم دیگر داماد ناخلفی است چون با طرح سؤال همراهی نکرد اما واللهِ و باللهِ اگر ایشان هم رئیس‌جمهور بود و همین اقدامات را می​کرد، با همین جدیت، طرح سؤال از رئیس‌جمهور را دنبال می​کردم.» خنده شدید نمایندگان و پاسخ آقای لاریجانی که «مراقب خودتان باشید با جواب همشیره‌تان» که باز موجب خنده نمایندگان شد، مزاح بودن آن را کاملاً تایید می​کند.

اما برخی خبرگزاری​ها این جمله را این طور منعکس کردند: «علی مطهری گفت لاریجانی داماد ناخلفی است» و این خبر را از طریق پیامک نیز برای بسیاری، از جمله مسئولان کشور در رده‌های مختلف ارسال کردند.

اگر سایر اخبار این خبرگزاری​ها نیز به همین دقت باشد، مایه تاسف و برخلاف فلسفه تاسیس یک خبرگزاری یعنی انتقال حقایق به مردم است. آقای دکتر علی لاریجانی با اخلاق پیامبرانه​ای که دارند همواره یک داماد محبوب و مطلوب برای خانواده ما بوده​اند و آن جمله صرفاً یک مزاح سیاسی بود.

به یاد دارم وقتی که آقای لاریجانی برای خواستگاری به منزل ما آمد، شهید مطهری که معمولاً درباره موارد قبلی اینطور اظهار‌نظر می‌کرد که «آدم عمیقی نیست»، پس از اولین جلسه ملاقات، شخصیت او را با آن که ۲۱ سال بیشتر نداشت، پسندید. رفتار بزرگوارنه او با همه‌گان از جمله خانواده ما در این سی سال و اندی که از آن ایام می‌گذرد، گواهی است بر تشخیص درست آن شهید. از رسانه‌های مذکور انتظار دارم نسبت به درج این گلایه اقدام نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *