واگذاری ۲۰۰ انشعاب جدید آب و فاضلاب در چمران

خورنا: مدیر آب و فاضلاب شهر چمران از واگذاری ۲۰۰ انشعاب جدید آب و فاضلاب به مشترکان در این شهر خبر داد.

مرتضی رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهر چمران به مشترکان جدید این شبکه واگذار شده ‌است.
وی افزود: با واگذاری ۱۵۰ انشعاب جدید آب و ۵۰ انشعاب فاضلاب در شش ماه اول سال جاری تعداد انشعابات امور آب و فاضلاب چمران در بخش آب به ۷ هزار و ۶۸۵ انشعاب فاضلاب به حدود ۶ هزار و ۶۰۰ انشعاب رسید.
مدیرآبفای چمران درخصوص میزان بهره‌مندی مردم این شهر از خدمات آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جامعه شهری چمران از آب شرب سالم و بهداشتی و ۸۰ درصد مشترکان نیز از خدمات مطلوب فاضلاب برخوردارند.
رنجبر ادامه داد: همچنین میزان پرت آب و میزان مصرف آن توسط مشترکان شبکه آب و فاضلاب شهر چمران در شش ماه اخیر و در مقایسه با سال گذشته به میزان ۵۵ درصد کاهش داشته‌است.
وی در ادامه به توزیع آب در میان شهروندان چمران اشاره کرد و گفت: در این مدت نیز حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ مترمکعب آب در بین مردم شهر چمران توزیع شده است.
مدیر آبفای شهر چمران با تأکید بر اهمیت پرداخت قبوض توسط مشترکان تصریح کرد: درحال حاضر میزان مطالبات آب و فاضلاب چمران از مشترکان حدود ۷۲ میلیون تومان است که برای پیشگیری از بروز مشکلات مالی و همچنین تسریع روند توسعه شبکه آبفا در این شهر پرداخت به موقع قبوض توسط مشترکین امری ضروری است.
رنجبر گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه و گسترش هرچه بیشتر و افزایش امکانات شهری چمران باشیم که این امر تنها با همکاری مردم این شهر امکان‌پذیر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *