جاده آبادان ـ اروندکنار دو قربانی گرفت

خورنا: بار دیگر طی حادثه تصادف، جاده آبادان ـ اروندکنار دو قربانی و یک مجروح گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تصادف در مسیر جاده آبادان ـ اروندکنار دو کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.
وی افزود: این واقعه دلخراش در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه صبح دیروز در حد فاصل ۱۰ تا ۱۲ کیلومتری جاده آبادان ـ اروندکنار نزدیک به شهرک صنعتی صورت گرفت.
نصرالله حسونی بحرینی تصریح کرد: بر اثر این تصادف دو سرنشین پراید در دم جان باخته و نفر سوم توسط نیروهای مردمی به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شد.
وی در خصوص وضعیت فرد مجروح چنین گفت: این فرد هم‌اکنون در بخش جراحی بیمارستان طالقانی بستری بوده و وضعیت وی رو به بهبودی است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان آبادان با تشکر از مردم و شهروندانی که با توجه و دقت فراوان مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند، خاطرنشان کرد:  در زمان بروز چنین حوادثی بهتر است که مصدوم دست نزده باقی مانده و با فوریت‌های پزشکی تماس گرفته شود.
وی ادامه داد: زیرا ممکن است بر اثر جابجایی غیراصولی و غیرایمنی، فرد مجروح متحمل آسیب بیشتری شود.
به گفته حسونی بحرینی فوریت‌های پزشکی دارای نیروهای آموزش دیده‌ای است که با مجروحان بر اساس وضعیت و موقعیت‌شان اقدام مناسب خواهد کرد.
در ادامه بخشدار اروندکنار نیز در خصوص این حادثه افزود: این تصادف در حوزه بخش ما نبوده و اما به علت انحراف چپ خودروی پراید صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این تصادف در سر پیچ جاده انجام گرفته خاطرنشان کرد: خودروی پراید که دارای سه سرنشین بوده در پیچ جاده با ماشین کمپرسی روبرو شده و از جاده منحرف می‌شود.
لطیف حیایی اهوازی با عرض تسلیت به خانواده‌های این حادثه گفت: از شهروندان می‌خواهیم نسبت به تردد در جاده‌ها دقت و توجه بیشتری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *