احمدی‌نژاد: رأیی که با دروغ و تهمت بدست بیاید، نجس است

: دوازدهم مهر امسال احمدی‌نژاد در همایش استانداران سراسر کشور حضور یافت و سخنان را مطرح کرد که بخشی از آنها منتشر شد ولی بخش‌های بسیاری از آن تاکنون انتشار نیافته بود، روز پنج‌شنبه همزمان با برگزاری جلسه حامیان دولت اسلامی در سالن اجلاس سران، مسئولان برگزاری این جلسه در بسته‌ای فرهنگی اظهارات دکتر احمدی‌نژاد در همایش استانداران سراسر کشور را منتشر و در اختیار حامیان دولت اسلامی قرار داد.

ابصارنیوز نوشت: از آنجایی که بسیاری از خوانندگان ما درخواست انتشار این سخنان را داشتند، مهمترین بخش‌های آن را منتشر می‌کنیم:

• امروز به لحاظ شرایط عمومی، اقتصادی و به لحاظ شرایط بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران در نقطه اوج است و هیچ‌گاه این همه عزت برای جمهوری اسلامی نبود و یک نشاط کاری و فضای امید در کشور می‌باشد. توجهات جلب شده، بسیاری امیدوار شده‌اند به کار، تلاش و سرمایه‌گذاری انگیزه و جهت واحد در کشور برای ساختن ایران پیدا شده که این یک موهبت بزرگ الهی است که خدای متعال عنایت کرده، به بنده و شما توفیق داد که در متن قضایا حضور داشته باشیم، توفیق و فرصت خدمت‌گذاری پیدا نماییم. من می‌خواهم به شما بگویم قدر این فرصت را بدانید. شیاطین به دنبال این هستند که این فرصت را بگیرند. لحظات متعلق به ملت است و اگر فرصت‌ها از بین رفت، دیگر تجدید نمی‌شود.

• به خدا در عالم هیچ خبری نیست، الا جایی که شما قدمی برای خدا بردارید، که در آنجا خبری است و یک خبر ماندگار در فضای غیرالهی هیچ چیزی وجود ندارد و جز وهم و خیالات؛ از آقای اوباما در خیالات است تا سایرین، جز مسیر الهی حقیقت، چیزی وجود ندارد.

• اگر خدا از انسان راضی بود و بقیه ناراضی، انسان برنده است. همه عالم ناراضی باشند و دشنام دهند ولی اگر خدا راضی باشد انسان برنده است. ولی برعکس همه دنیا تعریف کنند اما خدا راضی نباشد، خسرالدنیا و الاخره. البته طی کردن مسیر الهی این نیست که در رختخواب بخوابد و همه چیز بر وفق مراد باشد و همه تعریف و تمجید کنند.

• کار برای خدا یعنی عبور از خود، حالا مثلاً برای راضی‌‌کردن یک نماینده-حالا خیلی هم محترم- آدم پا بگذارد روی اصول خودش، حتی برای راضی کردن یک عالمی –البته علما در نزد ما خیلی عزیزند- آدم پا بگذارد روی آرمان‌های خودش. البته همان موقع وجدان آدم پیغام می‌دهد ولی توجه نمی‌کنیم. یا در جایی باید از حقی دفاع کند ساکت می‌نشیند. نتیجه‌اش چه خواهد شد؟ جمهوری اسلامی ایران برپا شد تا حکومت اسلام، عدالت، پاکی و ایستادگی بر ارزش‌ها، اصول و حق بوجود بیاید. نه بده‌بستان‌ها، خودخواهی‌ها و غیره که برخی اصرار دارند بوجود بیاید.

• کار برای خدا این نیست که در بستر راحت انسان گاز بدهد و حرکت کند. اگر اینگونه بود که تفکیکی به وجود نمی‌آمد و معلوم نمی‌شد که مرد کیست و نامرد کیست. بالاخره آزمایش‌ها هست و فتنه‌ها برای همه است، اینگونه نیست که برای من است و برای شما نیست، برای مردم عادی هست ولی برای بازاری نیست، برای مقلد هست و برای مرجع نیست.

• یک عالمی که انسان خوبی است نزد من آمده بود، می‌گفت: “چرا با همه درافتادی، خوب یک‌سری را برای خود نگه می‌داشتی، در این دوران خلافکار زیاد است تو چرا با همه درافتادی، خوب یک عده را برای خود نگه می‌داشتی، بعد آن عده دیگر را می‌زدی و می‌آمدی سراغ این عده.” به او گفتم “خیلی ممنون، این ایراد را به امیرالمومنین(ع) بگیرید، چرا به من که عددی نیستم می‌گیرید؟ همین حرف را مگر به ایشان نزدند، جواب چه بود…”

• کار باید برای خدا باشد که کار برای خدا شکست در آن نیست، می‌دانید که شکست نیست و ذاتش پیروزی است. حتی اگر انسان روی زمین بیافتد و زیر سم اسبان باشد. امام آمد و این درس را داد. اصلاً وقتی می‌گویم که آمدیم حکومت برمبنای ولایت برپا کردیم، یعنی همه و همه برای خدا کار کنند.

• به ما می‌گویند انحرافی، از اول گفتیم که این‌ها را قبول نداریم و این شیوه مدیریتی را قبول نداریم و آمده‌ایم این شیوه مدیریت را عوض کنیم، پایش هم ایستادیم تا الان. تازه شما فهمیدی که با فلان آقا خط ما جداست؟ خوب معلوم است که جداست، اگر می‌خواستیم جدا نباشیم که کاندید نمی‌شدیم. مردم به همان آقا رای می‌دادند، از روز اول گفتم آمده‌ام تا حلقه‌های بسته مدیریتی را بشکنم. من تنها کسی بودم که گفتم مشکلات کشور به علت انحراف از خط امام است و باید برگردیم به این اصول و در عمل پایش ایستاده‌ایم.

• باید جدا می‌شد و خدا را شکر که جدا شد. می‌دانید که من افتخار می‌کنم که امروز عده‌ای علیه من حرف می‌زنند. فکر می‌کنند ما ناراحت می‌شویم. به خدا من خوشحال می‌شوم و می‌گویم خدایا شکرت که معلوم شد من با این‌ها نیستم خدایا شاهد باش که من با اینها نیستم. خیال می‌کند من ناراحت می‌‌شوم و یا صندلی را چسبیده‌ام و حالا اگر به ظاهر به خطر افتاد ناراحت شوم. نه! والله من در دلم جشن است که به من فحش می‌دهند خدایا شکرت که مشخص شد ما با این‌ها نیستیم. به راحتی متهم کنیم افراد را، به راحتی افترائات سنگین می‌زنند.

• چهار سال است که هر چه افترا به من و نزدیکانم می‌زنند. اصلاً ترسی ندارند از برخورد و پیگیری معلوم است که به آن‌ها مصونیت داده‌اند که آقا خیالت راحت باشد، برو هر چه می‌خواهی بگو. می‌گوید: “اطرافیان رئیس‌جمهور یا دزدند یا فاسد.” و تیتر روزنامه‌ها می‌شود فکر می‌کنند من برای خودم ناراحت می‌شوم. والله من دلم برای آنها می‌سوزد. ریاست‌جمهوری! اصلاً ریاست‌جمهوری کل دنیا را بدهند بگویند که حق یک مورچه را پایمال کن والله نمی‌ارزد و خسارت است.

• ببینید چه خبر است در فضای مدعیان سیاسی. همه کسانی که در سال ۸۴ پدر من را در آوردند که تو برو کنار و رای نمی‌آوری، بگذار آن آقا بیاید. ولی من گفتم “نمی‌خواهم بروم کنار”، چرا زور می‌گویند؟ شش سال است که شمشیرها را آخته‌اند. حالا فکر کرده‌اند که فرصتی پیدا کرده‌اند، بابا طرفدار ولایت فقیه این است که با عملش ولایت را ببرد بالا، جیب‌ها را پر کردند و شکم‌ها را انباشتند از حرام. همه ناراحتی مردم به خاطر عملکرد این‌هاست. طی ۲۵ سال بعد می‌گویند ما طرفدار ولایت فقیه هستیم ولی احمدی‌نژاد ضد ولایت فقیه است.

• عده‌ای فکر کردند این مسیری که دولت می‌رود، برای آنها در دوره بعد چیزی در‌نمی‌آید. هرچه می‌بینند که راستای مسیر دولت به آنها نمی‌رسد. لذا گفتند: “باید دولت را بزنیم.” خیلی صحنه روشن است، حالا ما به‌خاطر مصالح مردم و کشور سکوت می‌کنیم که می‌گویم چرا شروع کردند، اول گفتند این‌ها رمال و جادوگر و غیره هستند. ولی در آخر معلوم شد جن‌گیرها و رمال‌ها و … با همه سیاسیون ارتباط دارند جز با ما. خوب پس کو این همه گرفتید، رمال و جادوگر و گفتید با دولت ارتباط دارند؟ خوب کجا هستند؟ چطور شد و صدایش به یکباره خوابید! این همه تهمت زدند و در آخر گفتند که “این‌ها وابسته به بیگانه هستند.”

• همان روزنامه که ادعای رویه انقلاب دارد، روز قبل از سفر به نیویورک نوشت که فلانی می‌خواهد سازش کند با آمریکا، من می‌خواهم سازش کنم؟ شما در تهران جرات ندارید اینگونه علیه آمریکا صحبت کنید، هیچ کدام‌تان جرات ندارید، اگر داشتید در این ۳۰ سال می‌زدید. یک‌دهم را می‌زدید. نزدید، پای‌تان را که از ایران بیرون می‌گذارید همه محافظه‌کار می‌شوید و می‌روید در لانه‌ها، کدام‌تان جرات دارید در سازمان ملل اینگونه علیه آمریکا صحبت کنید؟ ما می‌خواهیم سازش کنیم؟ برای چه باید سازش کنیم؟ آنهایی که به دنبال مال و منال و سهمیه و قاچاق و بورس و … هستند به دنبال سازش باآمریکا هستند نه ما.

• ما رفتیم آمریکا آمدیم. درباره آقای مشایی داستان می‌نویسند. جرم آقای مشایی این است که آقایان فکر کردند که ایشان می‌خواهد کاندید شود، فقط همین. هیچ جرم دیگری ایشان ندارد؛ ولله پاکترین عضو دولت است. بنده ۲۵ سال است که ایشان را می‌شناسم. نماز شبش ترک نشده است. این همه علیه ایشان حرف زدند، ولی یکبار علیه یک‌کدام از اینها حرف نزده است. جرمش فقط همین است؛ خوب می‌خواهی کاندید شوی برو بشو، چرا فکر می‌کنی باید کسی را که کاندید شده له کرد که البته له نمی‌شود، چرا که خداوند پشتیبان است.

• خیال کردند که فحش بدهند، روزی صدبار بنویسند و روی منبرها و تریبون‌ها بگویند، اتفاقی می‌افتد. این‌طوری نیست، والعزه لله و وللرسول، وای به حال روزی که خدا دفاع از مظلوم توسط عده‌ای را، خودش بر عهده بگیرد.

• از شش سال پیش ولی ما گفتیم این سیستم بانکی غلط است و در داخلش سوءاستفاده است. اما به جای اینکه اختیارات بدهند، اختیارات ما را کاهش دادند، تا هیچ دخالتی در بانک‌ها نداشته باشیم، شورای پول و اعتبار را از ما گرفتند و موضوع بانک مرکزی هم در مجمع تشخیص مصلحت خوابیده، قانون برنامه را بدون حکم رئیس بانک مرکزی ابلاغ کردند، آن ماده را برداشتند و بقیه را ابلاغ کردند.

• کسی آمده نامه نوشته که بزرگ‌راه شمال را می‌سازم، ما نامه را فرستادیم، قرارگاه سازندگی هم نامه نوشته است، عین همان را فرستاده‌ایم. آن وقت این را گرفتند سند که آقای مشایی از دزدها حمایت کرده، آیا آقای مشایی مسئول تخلف در بانک صادرات است؟ شخص آقای جهرمی زنگ زده به رئیس شعبه گفته این وام را بدهید، چون از دفتر رئیس‌جمهور پیگیری می‌کنند. به دروغ، منظورش دفتر جای دیگری بود. ولی گفته دفتر رئیس‌جمهور، چون که نمی‌توانسته اسم آنجا را ببرد بی‌دینی و بی‌تقوایی اینقدر؟ چه خبر شده؟ آقای مشایی از دزد حمایت کرده؟ خوب ۳۰ میلیون نامه رسیده. ما نوشتیم بررسی و مساعدت، پیشنهاد خوبی است! پس چه باید بنویسیم؟ چه‌طور من ۲ میلیون نامه دادم به بانک برای وام ۵ میلیون تومانی، خودم امضا کردم که این ۱۰ میلیون وام گرفته برای مرغداری و ۲ ماه است قسطش عقب افتاده، عمل نکردند آنها را؟؛ معلوم است که یک بازی سیاسی کثیف است ولی بدانید که موفق نمی‌شوند.

• ولایت‌مداری افراد را می‌خواهید بسنجید، بسنجید، که چقدر خودشان را فدا می‌کنند برای نظام، چوب هم می‌خورند ولی سکوت می‌کنند، چرا که اگر ما جواب بدهیم نظام آسیب می‌بیند.

• مسئولی نامه می‌نویسد برای من و از ابتدا تا انتها درباره جن و رمال و اینها حرف می‌زند. من گفتم همه این استدلالت به خودت می‌چسبد، ما که هیچ‌وقت درباره جن و رمال حرفی نزدیم و دنبالش هم نبودیم. هرکس برای خدا کار کند خودش کمک می‌کند و نیازی به جن و جن‌گیر و رمال ندارد. یکی از مسئولین آمد پیش من و گفت من مطمئن هستم که تو طلسم شده‌ای. گفتم خوب من چگونه طلسم شده‌ام؟ گفت ما رفتیم و آدمی پیر کارهای جادو و طلسم است را آوردیم و گفته احمدی‌نژاد طلسم شده. بهش گفتم خوب بگویید باطل کند. گفت این مطلب را گفته‌اند ولی گفته نمی‌شود؛ چون طلسمش خیلی محکم است و ممکن است اگر چیزی بزنیم برگردد به خودمان و ما را بکشد. من به او گفتم اگر این‌طور است، پس همه طلسم هستیم. گفتم این واقعاً موجب خجالت بنده هست و بعد از ۳۲ سال می‌آیی و درباره جن و طلسم با من صحبت می‌کنی و من را متهم می‌کنی. رسماً به من گفتند که شما محبوب شدید و در انتخابات چیزی بگویید و از کسی حمایت کنید رای می‌آورد! خوب آیا ما تبلیغ کردیم، یا کار کردیم؟! همه می‌گویند که تبلیغات دولت ضعیف است. تبلیغات نداریم که، پس کار کردیم، خوب می‌گویید کار نکنیم؟ می‌دانید چه حرفی می‌زنید؟

• اگر یک ریال سوءاستفاده از آقای مشایی پیدا کرده بودند، آقای مشایی را اعدام می‌کردند. می‌نویسند آقای مشایی چون فامیل فلانی است، دفاع می‌کند. بنده ۲۵ سال است ایشان را می‌شناسم قبل از اینکه فامیل بشویم معاون بنده بود، نه اینکه چون فامیل بودیم شده که معاون، مثل داستان مناظره است. به من گفت میلیاردر آوردی در دولت، گفتم بله در دولت شما پابرهنه‌ها آمدند، میلیاردر رفتند بیرون ولی در دولت ما میلیاردر آمدند نه بشوند، ما فامیل نیاوردیم. معاون بود فامیل شدیم. مگر این جرم است؟ یعنی این باعث شده خدای ناکرده حق را زیر پا بگذاریم؟

• آن آقایی که از اول مقابل ما بود، ۱۰ بار از طریق پسرش پیغام داد که ما با تو کاری نداریم، تو چرا خودت را سپر قرار دادی و نمی‌گذاری ما آن بالایی را بزنیم؟ گفتم ما یک تار موی آن بالایی را با هزارن مثل شما عوض نمی‌کنیم. من با اعتقاد آمده‌ام.

• خدمت آقا هم عرض کردم: “ما هیچ ادعایی نداریم و اگر شما اجازه بفرمایید این مدت زمان باقی‌مانده را انجام وظیفه کنیم، وگرنه می‌رویم می‌نشینیم خانه و خودم با مردم صحبت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم یک نفر اقدامی بکند.” خیلی راحت است، یک کیف وسایل من است، آن را برمی‌دارم و می‌روم و در دنیا اتفاقی نمی‌افتد. اینها فکر می‌کنند که خیلی مهم است که برسند به خیابان پاستور. خوب الان هم که سر کار هستید چه کار کردید؟ الان چه کاری برای نظام کردید و چه خدمتی انجام دادید؟

• من تنهای تنها هم بمانم این راه را خواهم رفت. این را بدانید، البته خدا را شکر تنهایی وجود ندارد. ولی مطمئن باشید اگر تک و تنها بمانم من یک کاغذ را که حق مملکت پایمال شود و ارزش‌ها زیر سوال برود امضا نخواهم کرد. چه تهمت‌ها به من زدند که اینها حجاب را قبول ندراند! دین را قبول ندارند! بهایی هستند! از یک طرف می‌گویند انجمن حجتیه‌اند و از طرف دیگر می‌گویند بهایی‌اند! هر‌چه می‌خواهند فحش می‌دهند.

• ما نیامده‌ایم که هرچه خواستند امضا کنند و یا برای خودمان کاری بکنیم، رهبری گفتند شما حرف نزنید، گفتیم چشم و خوشحالیم که حرف نمی‌زنیم، نه انیکه ناراحتیم، ولله من برای آنها ناراحتم که در جمهوری اسلامی بهترین دوستان ما رفتند کجاها، ما مانده‌ایم. باعث تاسف است که یک شخص مدعی اسلام می‌گوید “مدیریت امام زمان در مملکت دروغ است.” این نمی‌فهمد چه می‌گوید. خوب اصل جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده‌ای. خوب اگر مدیریت امام زمان نباشد، نیابتش معنایی دارد؟ چون این مدیریت هست نیابتش ارزش دارد. متوجه نیست زیرآب کجا را دارد می‌زند. برخی نیز به به و چه چه می‌کنند.

• گفت یک میلیارد دلار دولت برده، الان خودت فهمیدی اینگونه نیست، کمیسیون اصل نود و قاضی فهمیده که نبرده، جرات نداری اعلام کنی و الان که نزدیک انتخابات است باز می‌گویی ۱۲ میلیارد. خوب است من هم بگویم الان تو کدام خانه نشسته‌ای؟ بگم از پول … کجا خرج کردی؟

• خیال نکنید که همین‌طوری می‌شود راه خدا را رفت. البته ممکن است که تنبک‌زن هم راه خدا را سیر کند و نمی‌خواهم این را نفی کنم، ولی کسی که مسئول است باید از دل سختی‌ها بگذرد و عمل کند. جالب است جمله‌ای از امام را نوشتند که می‌فرماید: “ما همه در مسیر صراط هستیم و صراط از بطن جهنم عبور می‌کند.”

• عزیزان من! برای خدا کار کنید و باید بایستیم در راه امام و اسلام و ولایت، که خیلی ظریف است و عشقش به این است که ۲۴ ساعته کار کنی و تو را در این مسیر بزنند، اوج عشق آن است که در راه خدا تکه‌تکه شوی، که امام حسین(ع) و یارانش در اوج هستند، که هیچ‌کس به آنها نخواهد رسید.

• آقایی که در زمان شهرداری به من چندین بار پیغام فرستاده که فلان برج را بده به پسر من و ما ندادیم؛ خوب الان علیه ما حرف می‌زند.

• الان تمام افتخاراتی که دوستداران نظام به آن می‌بالند غالباً برای این دولت است. غیر از اصل انقلاب و دفاع مقدس، می‌‌گویند فضایی شده‌ایم، هسته‌ای شده‌ایم، نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی و … همه برای این دولت است. برای خدا کار کردیم؛ برکت می‌دهد که دشمنان به دنبال شکستن این هستند و خبر دارم که طراحی کرده‌اند دولت را مشغول کنند تا کار نکند. حال آنجایی که دست‌شان برسد ضابطه‌ای بنویسند و قفل کنند که کار انجام نشود، انجام می‌دهند مثل صندوق ملی توسعه.

• عزیزان من، کار، کار، کار، ما از شما نمی‌خواهیم که بیایید از ما دفاع کنید، یا از آقای مشایی دفاع کنید. آقای مشایی خدایی دارد که از او دفاع خواهد کرد و من شک ندارم آنچنان دفاع خواهد کرد که در تاریخ ثبت بشود. چون که بعد از انقلاب به مظلومیت آقای مشایی نداشتیم، فقط شهید بهشتی بود و تمام، یه جوری می‌نویسند که انگار ۲۴ ساعته عده‌ای دارند من را مدیریت می‌کنند. هر‌چه می‌شود می‌گویند پیشنهاد جریان انحرافی است!

• فضای استان‌ها بایستی آرام باشد. دشمن می‌خواهد ذهن مردم را نسبت به کل نظام بزند، به دنبال فروپاشی هستند و می‌‌خواهند القا کنند که همه مسئولین کشور فاسدند و نباید این را بگذاریم با اطمینان بایستی کارها را دنبال کنیم و برای من یقین است که کسانی که عالمانه علیه دولت هستند عاقبت‌به‌خیر نخواهند شد و این تعصب دفاع از دولت نیست. چرا که دولت ضعف زیادی دارد و خود من از همه بیشتر ضعف دارم و به آن واقفم. ولی ظلم ربطی به ضعف ندارد و در سنت‌های الهی ظلم جواب و پاسخ خودش را دارد و طوفانی در راه است که می‌آید به فضل الهی تمام گرد و غبار را از ساحت مقدس نظام جمهوری اسلامی می‌زداید. ۲۰۰ هزار شهید چه کسانی بودند که والله امثال بنده انگشت کوچک آنها هم نمی‌شدیم و چند صد هزار جانباز که ۲۰-۳۰ سال است دارد زجر می‌کشد، چقدر پدران و مادران و مستضعفین عالم چشم‌شان به این نظام و انقلاب است.

• جهت دولت، جهت صلاح و پاکی، خدا و پیامبر، معصومین و امام عصر(عج) است. چطور می‌توانیم اینها را کنار بگذاریم؟ می‌گویند: “چون اینها معتقد به ولایت و حکومت امام زمان هستند، ولایت فقیه را قبول ندارند.” آخر آی آدم حسابی! اتفاقاً ما که به دنبال حکومت امام زمان هستیم ولایت فقیه را قبول داریم، اگر کسی معتقد به حکومت امام زمان نباشد ولایت فقیه را می‌خواهد چه کار؟

• جلسه می‌گذارند می‌گویند “خوب رحیمی، مشایی، بقایی را زدیم و خیال‌مان راحت شد.” و به دنبال زدن تک‌تک شما و وزرا هستند. یک روز حاجی‌بابایی و یک روز حسینی و حال نوبت تک‌تک شما می‌رسد و در این ۲ سال خواهید دید. چرا که فکر می‌کنند تک‌تک شما می خواهید کاندید ریاست‌جمهوری شوید. البته اینها خواهد گذشت.

• ما آرزو می‌کنیم دولت و مجلس خوب تشکیل شود و بیایند خدمت کنند و روی اصول بایستند. مردم و خدا را دست کم نگیرید. رای که با دروغ و تهمت بدست بیاید، نجس است و نمی‌شود ار درست انجام داد. از دل گناه تقوا بیرون نخواهد آمد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *